Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door zhiva
#3114178
Mijn bomann is overleden.  :'(  Hij slaat steeds af en ratelt heel erg. Ik heb de stekker er maar uit gehaald want niemand zit op kortsluiting te wachtten.

Nu zit ik wat rond te surfen en zie ik dat de bohmann en de clatronic eigenlijk hetzelfde zijn. Ook qua prijs. Geen idee welke beter is dus.
Ik ben eind juli pas jarig en zou hem anders voor mijn verjaardag vragen, maar dat duurt nog zo lang  ::)

Op MP staat er geen 2e handsje op het moment helaas. Dus mijn vraag is : heeft er iemand nog een werkeloze droger waar hij/zij een goed tehuis voor een zacht prijsje voor zoekt?  :)
#3122979
zhiva schreef: Mijn bomann is overleden. :'( Hij slaat steeds af en ratelt heel erg. Ik heb de stekker er maar uit gehaald want niemand zit op kortsluiting te wachtten.

Nu zit ik wat rond te surfen en zie ik dat de bohmann en de clatronic eigenlijk hetzelfde zijn. Ook qua prijs. Geen idee welke beter is dus.
Ik ben eind juli pas jarig en zou hem anders voor mijn verjaardag vragen, maar dat duurt nog zo lang ::)

Op MP staat er geen 2e handsje op het moment helaas. Dus mijn vraag is : heeft er iemand nog een werkeloze droger waar hij/zij een goed tehuis voor een zacht prijsje voor zoekt? :)
Kleine tip om de kosten te drukken...als je geen Bohman oid terugkoopt kan je misschien je roosters via bp verkopen..iedereen komt altijd roosters tekort en die zijn best prijzig los to.v. de prijs van de totale droger
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door