Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3123151
kon er nog wel bij..... stresslevel zit aardig hoog, idee dat ik nog veel moet doen voor de vakantie en dan krijg ik dit er overheen. Schampte net, maar goed wel schade........ balen, balen, balen............. ik heb dan het gevoel dat ik zelf helemaal gefaald heb.......... moet proberen even zen te worden............ vond het wel lief van ha dat hij direct zei dat ik morgen toch maar even langs moest komen.......... hij wil mij goed op vakantie laten gaan, zien dat het goed met mij gaat......... wat dat betreft heb ik echt een ha die in een gouden lijstje kan.........
#3123160
naar Duitsland, Landal Hochwald........ mijn vader gaat mee en de jongens uiteraard............ vorig jaar zijn we niet geweest, het is toen in 1e instantie afgezegd omdag ik met een hernia lag, later kreeg mijn vader in die tijd te horen dat hij darmkanker had en is toen in wat onze vakantie zou zijn geweest daaraan geopereerd (volledig genezen verklaard, hij heeft een operatie gehad via zijn anus, de tumor zat in zijn endeldarm, met 10 dagen was hij weer opgeknapt. Ik ga in het najaar nog een paar weken logeren bij een oom en tante van mij die een 2e huis hebben in Hongarije. Dan blijven de jongens bij pa en ga ik met het vliegtuig......
#3123300
Zat er even doorheen.  Ben weer zen....... doorrijden zonder melden zal ik nooit doen. Dat kan ik niet. Het ligt nu bij de verzekering. Ik kan er nu wel gewoon over denken. Inderdaad alleen blik. En straks lekker op vakantie. Wordt wel weer eens tijd, is al weer veel te lang geleden 2013.... nu nog duimen voor mooi weer  :daisy:
Laatst gewijzigd door Dian op wo 10 jun 2015, 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door