Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3123074
Nou ja zeg wat ik nu weer tegenkom. Hondenbrokken met druivenpitten  :o

Bevat:
Kip, rijst, dierlijk vet, tarwemeel, tarwe, bietenpulp, vis, gehydrolyseerd kippeneiwit, lijnzaad, eigeel, zalm olie, gist, zout, fructo-oligosachariden, lecithine, tagetes, zee-algen, druivenpitten.

Sowieso geen voeding die ik qua samenstelling zou opnemen in het assortiment, maar dit slaat wel alles......
#3123077
Ja, ik wilde een keer een zak brokken kopen voor beloning (volgens mij was het Carnilove ofzo) en daar zat dat ook in. Heb ik de dierenwinkel naar de fabrikant laten bellen. En die antwoordde "in deze kleine hoeveelheden kan het geen kwaad". Maar jongens, wat voegt het in hemelsnaam toe?!?!?!
#3123078
Lizzy schreef: Ja, ik wilde een keer een zak brokken kopen voor beloning (volgens mij was het Carnilove ofzo) en daar zat dat ook in. Heb ik de dierenwinkel naar de fabrikant laten bellen. En die antwoordde "in deze kleine hoeveelheden kan het geen kwaad". Maar jongens, wat voegt het in hemelsnaam toe?!?!?!
Gewicht in de zak.......?
#3123114
Bij dit merk zit het ook in de puppy variant en ze geven dit aan:

Versterkt het immuunsysteem

    Verrijkt met druivenpit extract, vitamine A en E voor een verbeterd immuunsysteem.


Ik weet even niet wat ik hier nu weer van moet denken, bij druiven was toch juist de 'verdenking' dat de pitten de giftige stoffen zouden bevatten. Wanneer het een kwestie is van leverstapeling dan komt dit natuurlijk pas op latere leeftijd naar voren.
#3123115
Lizzy schreef: Ja, ik wilde een keer een zak brokken kopen voor beloning (volgens mij was het Carnilove ofzo) en daar zat dat ook in. Heb ik de dierenwinkel naar de fabrikant laten bellen. En die antwoordde "in deze kleine hoeveelheden kan het geen kwaad". Maar jongens, wat voegt het in hemelsnaam toe?!?!?!
Vreemd verhaal toch?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door