Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door startouw
#3122668
Het is weer bijna vakantie tijd, dat betekend dat onze  honden bij mijn ouders mogen logeren  als wij  die 3 weken met vakantie zijn.
Mijn ouders voeren liever geen  barf maar willen wel KVV voeren.  En dat ging prima vorige jaar.
Nu ben ik aan het kijken waar ik het beste kan bestellen,  vorig jaar bij caroba, dat lukt dus niet meer.
Ik zoek een webshop met verschillende  goede merken, die leveren in Limburg . 
Wie heeft er tips  , goede ervaring ???
Laatst gewijzigd door startouw op ma 22 jun 2015, 11:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3122672
Er zijn een aantal webshops waar je online kunt bestellen en die per post verzenden door heel Nederland.  :) Uit mn hoofd weet ik oervoer, obobo, vriesvoer.nl en versvleesvoorjehond.nl maar er zijn er meer.
Door hannabelgje
#3123048
In de dierenwinkel in Bree (belgisch Limburg) verkopen ze verschillende merken Naturis, degomeat België, kivo, duck en nog wat. Dan hebben we ook nog foodfordogs.be die zitten bij ons om de hoek. Ze bezorgen ook met een maximum van 70 km. En dan is er ook nog lupa die veel merken heeft. Die bezorgen sowieso.
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3124555
Ivm de vakantie heb ik ook weer kvv besteld. Altijd bij Degomeat/dogmeat en dan de enkelvoudige versie. Botpercentages zijn bij sommige mixen wat aan de hoge kant dus dan krijg hij er pens of wat spiervlees extra bij.
Voorheen veel merken geprobeerd en ik ben over deze het meest tevreden.. en over de prijs ook  :biggrin2:
Door Lil
#3124610
www.marjonspetfood.nl

Ik bestel daar vaker omdat ik het dan kan gaan ophalen. Bezorgen lukt nooit, want ik kan niet op woensdagmiddag tegen de baas zeggen joh morgenvroeg moet ik vrij hebben.

Te snel op enter gedrukt.

Je kunt ook naar de steenweg in Sittard, daar bestel ik carnibest (is de goedkoopste), maar ze hebben daar nog meer merken.

www.dierenshopsittard.nl

In Heerlen petsplace XXL

op voorraad Carnibest, Tinlo,  Prins, Duck.
Maar Sittard is dichterbij.

Valt mij nog wat in: In Heerlen zit nog iemand die ik ken die kivo en ik geloof nog twee merken verkoopt. Even opzoeken.

http://www.dogstuff.eu/webwinkel/index.php?item=vers-vlees&action=page&group_id=9&lang=NL
Laatst gewijzigd door Lil op zo 14 jun 2015, 11:12, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door