Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3114693
Met toestemming van de moderator.

Gister kreeg ik het nieuws dat helaas een kater, door mij gefokt, herplaatst zal moeten worden, net als zijn vriendje.
Het gaat om Raaf, een (zwart/blauw zilver) somali kater, geboren juli 2012.
Hij woont samen met Max een Maine Coon, van 11 jaar oud.
Ze zijn beide gecastreerd. Het mooiste is als ze samen mogen verhuizen, Ze worden herplaatst ivm allergie van het kindje. Beide zijn in uitstekende conditie. Max heeft 2 jaar geleden een gebitsbehandeling ondergaan waarbij 2 kiezen zijn verwijderd, nu is het weer goed. Max is een rustige vent, een echte schootkat van 8,5 kilo.
Raaf, de somali is een ondernemende deugniet die eindeloos kan spelen.
Beide kunnen omgaan met kleine kinderen, hoewel ze natuurlijk wel even moeten wennen.
Max kan iets schrikachtig zijn, maar als hij gewend is, is alles prima.
Ze zijn allebei erg lief en zachtaardig. Raaf heeft een voorkeur voor vers, Max eet liever brok.
Ze zijn niet gewend om buiten te komen, voor Max is dat prima, Raaf zou erg blij worden van een buitenren of afgezette veilige tuin.

Voor meer informatie kan er contact op genomen worden met hun baasje:
Marleen Brummelink
[email protected]

Afbeelding

Deze foto is van toen hij nog bij mij was (ik denk 12 weken oud hier), het gaat om de linker...

Afbeelding

Aanvulling van mijn kant, Raaf is door mij gefokt en heeft de eerste 13 weken samen geleefd met mijn honden, dat ging prima. Zijn huidige baasje heeft geen honden. Maar ik verwacht dat honden bij hem geen probleem zijn, van Max weet ik dat niet.
Laatst gewijzigd door miik op di 19 mei 2015, 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
#3115126
miik schreef: Ja, dat is wel jammer... 2 van die grote knuffels zou wel wat zijn voor jullie !
ssttt mijn hart....
Echt ik deed het topic open en mijn hart brak gewoon.
heb fanne de foto doorgestuurd :s hij zit op zijn werk momenteel. Mijn hart zegt ja, mijn verstand zegt dat ik hem eerst moet horen voor ik verder ga :)
Ik ben ondertussen bevallen dus op dat vlak is er al een puntje afgestreept waarom het absoluut niet kon.
#3121821
Doranto schreef: Wat een geweldige poezebeesten  :smitten: :smitten:
Zou ze heel graag een goed huis geven, maar van de andere kant vind is het zóóó heerlijk dat ik gewoon de deuren open kan zetten zodat de honden lekker in en uit kunnen lopen, zonder bang te hoeven zijn dat er een poezel naar buiten loopt....
Dat kan bij ons ook, deuren open en dan honden en katten lekker in en uit laten lopen zoals ze willen. Alleen hebben wij wel de hele tuin omheind en met kattennet dichtgemaakt. :biggrin2:
#3121831
Anne in Duitsland schreef: Dat kan bij ons ook, deuren open en dan honden en katten lekker in en uit laten lopen zoals ze willen. Alleen hebben wij wel de hele tuin omheind en met kattennet dichtgemaakt. :biggrin2:
Dat gaat hier helaas niet en wij zitten een meter of 20 vanaf een redelijk drukke weg.  :-\
#3121840
orinake schreef: ssttt mijn hart....
Echt ik deed het topic open en mijn hart brak gewoon.
heb fanne de foto doorgestuurd :s hij zit op zijn werk momenteel. Mijn hart zegt ja, mijn verstand zegt dat ik hem eerst moet horen voor ik verder ga :)
Ik ben ondertussen bevallen dus op dat vlak is er al een puntje afgestreept waarom het absoluut niet kon.
En de katten van Michiel?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door