Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3120520
dikke mik met elkaar!
En Anne.... niks meer lelijk doen en of aanvallen.... moppie sinds ze bij elkaar zitten!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3120532
Me and my boys! schreef: bont!

Ja bont, dat mag duidelijk zijn  :biggrin2: maar de donkere kleur, is dat isabel of oranje. Ik had toen ene bonte blauwe. Ook zo'n lekker portret. De bonte oranje waren toen uitverkocht, dus toen maar een hele ornaje genomen.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3120538
Angelique schreef:
Ja bont, dat mag duidelijk zijn  :biggrin2: maar de donkere kleur, is dat isabel of oranje. Ik had toen ene bonte blauwe. Ook zo'n lekker portret. De bonte oranje waren toen uitverkocht, dus toen maar een hele ornaje genomen.
hahaha isabel
Door Irish
#3120553
Vroeg me nog af of Anne misschien Kootje miste en daardoor zo'n kreng werd. Of leefde Kootje nog toen ze jou aanviel?
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3120574
Irish schreef: Vroeg me nog af of Anne misschien Kootje miste en daardoor zo'n kreng werd. Of leefde Kootje nog toen ze jou aanviel?
dat zou heel goed kunnen!
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3120582
ja ppfff hij plet dr af en toe.... dan ligt zij al languit en dan komt ie aan en laat zich zo omvallen      op haar.. ::) :o ;D
Door Ike
#3120592
Wat en half wat  :biggrin2:
Maar als dit geen dikke vrienden worden dan weet ik t niet meer.......heerlijk stel  :smitten: :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door