Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3120327
Ik heb besloten iets anti-Barfplaats te gaan doen: Ruimte terugwinnen op mijn hond  :nerves: :jerry:

Vroegah, vorig jaar, toen ik nog achter de computer zat, lag Jacy altijd daarnaast. Daar heb ik een kleedje gelegd.
Ik heb tegenwoordig mijn eigen laptop en maak mijn huiswerk bij mijn ouders, dus ik computer niet meer. Vriendje wel, maar die speelt spelletjes en als hij verliest, wordt hij boos. Dus Jacy ligt bijna nooit meer daar.

Naast de achterdeur staat zijn mand. Daar gaat hij op zich graag in, maar hij ligt liever op de deurmat zodat hij naar buiten kan kijken.

Nu heb ik besloten deze twee plekjes te combineren: een mand naast de computer  :biggrin2:

Helaas is de mand te groot, plekje bij de computer is maar 68x60. Dus wil ik zelf iets maken....

Ik weet dat er hele mooie mandjes gemaakt zijn op barfplaats, dus wie geeft mij een mooi voorbeeld? En denken jullie dat een platte mand of een verhoogde mand beter is?
#3120569
Lizzy schreef: Hier willen ze alleen nog maar traagschuimkussens :biggrin2:

De bank is uit, deze is in:

Afbeelding
Deze heb ik ook. Nelson vond hem heerlijk!
Ik moet er even een nieuwe hoes omheen maken van iets anti-huisstofmijt ofzo, dan krijgt hij hem terug.
#3120580
Monique77 schreef: :P

Afbeelding
JAAAAAA!!! Dat is degene die ik hier gezien had, die is echt gaaf!!  :dribble: :dribble:

Ik denk dat alleen een kussen te weinig is, dus zal ik er toch een paar planken omheen moeten slaan.. Voorlopig is meneer (al zo'n 2 jaar  O0 ) verliefd op zijn schapenvachtjes  :biggrin2:  ;)

Zo'n bureauoplossing van Henny V. is ook leuk!! Helaas ziet het er bij ons toch anders uit  ;)
#3120733
[quote="Lazy Garfield"]
Dat lijkt me perfect, alleen is me dat te duur.
heb ik nog een wasbaar hondenkussenhoes met rits ligggen, als ik dan bv hier http://schuimrubbergigant.nl/traagschui ... m-op-maat/ traagschuim op maat bestel heb ik toch hetzelfde?
[/quote]

Geen idee. Dit zijn allemaal kleine stukjes schuim. Nelson heeft namelijk een keer gekeken hoeveel erin zat ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door