Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Paul_Barte
#3120153
Hoi met Paul,

Vroeg me af of er nog 'oude' Barfplaatsers zijn.
Zou trouwens nog iets tegen Lizzy willen zeggen.

Grtz
Paul
Door tt-tjes
#3120156
Zo'n hele ouwe ben ik niet, maar jij ben toch die Paul waar ik jaren geleden borage olie bij kocht?
Laatst gewijzigd door tt-tjes op wo 03 jun 2015, 10:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ike
#3120178
Hoi Paul :)
Hier ook een "oude" bper (vanaf 2005), "ken" je inderdaad ook nog van de borage'olie  ;)
Door hamada
#3120181
He Paul, leuk weer een bericht van je te zien :)
We hebben destijds contact gehad over het vers voeren van onze nieuwe pup. Hij heeft veel lol gehad van je advies :)
Door Lil
#3120190
Ik heb een tijd via een Paul haaksbarf gekocht. Zit al jaren op bp.
Door Paul_Barte
#3120218
Hallo lieve BP'ers,

Ben blij met jullie warme reacties.
Wil eerst Lizzy feliciteren dat BP nog online is en met het feit dat ze een boek heeft geschreven. GROOTS  :D
Het zat er al heel lang aan te komen en knap dat het je is gelukt !!! En doe Leo de groeten van mij a.u.b.

Zelf heb ik een heleboel medische tegenslagen gehad met als topper een hartaanval op de tafel bij de cardioloog tijdens een katheterisatie. (Had een week er voor nog een vloeistof-projectieshow verzorgd tijdens een dansfestijn).
Volgens de arts was het einde oefening geweest indien dit in de hal van het ziekenhuis was gebeurd. Ben vervolgens met
blauw-blauw en zwaai-zwaai naar Nieuwegein gebracht waar ze 's-avonds wat omleidingen hebben aangebracht. Op zich was dit goed verlopen maar had een STEC bacterie opgelopen in mijn darmen. Dit is een moeilijke E-Colie die lastig is te behandelen. Het resultaat was dat ik ruim 6 maanden op de toilet heb gewoond en niet van huis af kon.
Wel 20 kg afgevallen of zoiets dus dat was mooi meegenomen haha.
Na een boel andere ellende zat mijn potje vol en liep ik over....zeer zwaar overspannen.........enz.

Onze Schotse herders zijn helaas allemaal overleden en we hebben nu gedurende 1 1/2 jaar een opvang Maltezertje. Ze is vorige week 3 jaar geworden. Dit is wel makkelijk meenemen als je ergens naar toe gaat i.p.v. 4 Collies lol.

Ga een beetje meeelurken op het forum en misschien af en toe iets zinnigs proberen te zeggen  :biggrin2:

Grtz
Paul
Laatst gewijzigd door Paul_Barte op wo 03 jun 2015, 18:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Anne in Zweden
#3120224
Hai Paul, ik ken je niet van zo lang geleden, maar die sores met je hart en e.coli en overspannen zijn klinkt niet als een feestje. Ik hoop dat je er weer helemaal bovenop bent!
Door Ike
#3120245
Jeetje mina, je hebt t aardig voor je kiezen gehad en heel veel mazzel als ik t zo lees!  :(
Hoop dat het inmiddels stukken beter gaat!  :)
Ook hier onze collie overleden inmiddels, al weer bijna n jaar gelden  :(
Door Lizzy
#3120262
Ha die Paul, wat ontzettend gaaf om van je te horen! Heb je over je eerste hartaanval nog een tweede gehad of begrijp ik het verkeerd?

Jeetje, wat jammer dat jullie Collie mannen er niet meer zijn..... :-\. Maar ja, waren in de tussentijd natuurlijk ook oud geworden!

He gaaf, welkom terug :-*
Door keetje
#3120264
Hallo Paul,

Ik "ken" je geloof ik niet maar heet je wel weer van harte welkom (terug!)  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door