Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door BelleFae
#3120097
Dat isa alles in een keer doorslikt dat wist ik.. Maar nu slinkt sammy z'n kippennek in 1x door... Beestje is zelf amper groter dan de kippennek.. Hij weegt zelf nog geen 2 kilo. Gaat dat goed? Ik heb heb hem wel kapot geslagen van te voren (de kippennek, niet sammy) en hij heeft hem zelf voor de helft gekraakt.
Gebruikersavatar
Door Neally
#3120108
Bijten en doorslikken, hier ook eentje die het zo doet. Alleen hij weegt vijf kilo.
Ik vermoed zomaar dat het goed gaat.
En als je het niet vertrouwd, voor een volgende keer, knip de nek in stukjes.
Door Lizzy
#3120633
BelleFae schreef: Dat isa alles in een keer doorslikt dat wist ik.. Maar nu slinkt sammy z'n kippennek in 1x door... Beestje is zelf amper groter dan de kippennek.. Hij weegt zelf nog geen 2 kilo. Gaat dat goed? Ik heb heb hem wel kapot geslagen van te voren (de kippennek, niet sammy) en hij heeft hem zelf voor de helft gekraakt.
:biggrin2:

Ja, dit zijn van die dingen... Het is soms gewoon lastig, eigenlijk wil je niet dat een hond nekken direct in 1 keer doorslikt. Maar dat ze ze goed kauwen... Maar die dingen nodigen ook uit om in 1 keer weg te werken. Dus heeeeeeeeeeel goed pletten is een optie (echt met een vleeshamer) of anders toch een vleesbot nemen dat dermate groot is dat hij het niet in 1 keer weg kan werken. En dan zul je het vleesbot vast halverwege af moeten nemen omdat het hele bot te groot is voor hem. Hier werkt het principe "ruimen voor iets heel lekkers" dan weer goed, zodat je geen voernijd krijgt.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door