Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3120047
Heerlijk dat de hond weer terug is!
Maakt het qua hechting wellicht iets uit of je een hond van pup af aan hebt of als herplaatser met een verleden?

Bij Sofi heb ik dat gevoel niet, maar die is nu alweer 8+ jaar bij ons.
Echter in het begin vond ze ons ook altijd terug, ook als ze in het buitenland soms een kwartier de hort op was geweest.
#3120052
Borke schreef:
Maakt het qua hechting wellicht iets uit of je een hond van pup af aan hebt of als herplaatser met een verleden?
Dat gevoel heb ik niet, heb er hier 1 als pup bij ons, maar zo'n vreselijk eigengereid wezen, ik denk dus ook dat ze niet terug komt bij ons.

We zijn haar 4 jaar geleden kwijt geraakt in het bos, Madame ging achter een zwijn aan, we hebben vervolgens als een malle lopen zoeken, andere hond paniek omdat er 1 miste (die loopt dus echt never nooit weg) haar na 3 kwartier terug gevonden, en nog voor we haar konden pakken stak er een ree over Afbeelding weer foetsie. Na 15 minuten terug gevonden maar niet omdat ze ons zocht ofzo, gewoon geluk dat we haar zagen. Sinds dien zit ze altijd aan een flex, ik neem met haar echt het risico niet.

Dat is dus ook wat ik het rare vind, ze voelt zich hier thuis, is echt stapel op haar 'broer', je zou zeggen dat ze haar roedel verkiest boven het andere, en dat is blijkbaar dus niet, of ze zijn dat idee snel kwijt? Ik snap dat stukje nog niet....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door