Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Monique77
#3119940
Ja hoor, ik heb even een paniek momentje ...

Nadat Sjors vannacht aan de dunne was, en vanmorgen zijn eten 3x eruit gegooid had ging hij even in de bench zonder eten en heb ik als een speer spiervlees eruit gehaald om te ontdooien

Net bij de middagronde zag ik hem een grasaar naar binnen werken  :-X

Nu weet ik dat die dingen hele vervelende gevolgen kunnen hebben (binnendringen in huid ed)
Zou dat ook in een keel kunnen ?

Maw, moet ik hier iets mee/aan doen ?

Hij had zo'n honger, het was weg voordat ik bij hem was  :-\
Gebruikersavatar
Door Monique77
#3119952
Dierenarts maar even gebeld, en die zei dat als hij niet hoest en/of extra slikreactie heeft vandaag, het al in de maag zit (door het spiervlees wat hij daarna heeft gehad) en dan zou het door het maagzuur geen schade meer aan kunnen richten

Vandaag dus even goed in de gaten houden dat hij niet gaat hoesten en meer slikneiging heeft, en als dat niet het geval is hoefde ik me geen zorgen te maken
Pfffff, ben gelijk 20 jaar ouder, zag dat ding al door heel het lichaam gaan
Gebruikersavatar
Door Sarah5
#3119956
Monique77 schreef: Dierenarts maar even gebeld, en die zei dat als hij niet hoest en/of extra slikreactie heeft vandaag, het al in de maag zit (door het spiervlees wat hij daarna heeft gehad) en dan zou het door het maagzuur geen schade meer aan kunnen richten

Vandaag dus even goed in de gaten houden dat hij niet gaat hoesten en meer slikneiging heeft, en als dat niet het geval is hoefde ik me geen zorgen te maken
Pfffff, ben gelijk 20 jaar ouder, zag dat ding al door heel het lichaam gaan
Dat kan ik me goed voorstellen ja, het zijn vreselijke rotdingen. Nu maar goed opletten en hopen dat het veilig in de maag is beland en daar wordt verteerd!
Door Lizzy
#3120013
Ik vermoed dat ze er hier ook wel eens 1 binnen krijgen. Ze grazen er gewoon rustig op los, door de gras aren heen. Ik vrees dat je er niet veel aan kunt doen, nu ie naar binnen is verdwenen.... Hooguit misschien een paar katoenen wattenbolletjes te eten geven? (dopen in melk). Maar of dat helpt is natuurlijk de vraag, dit geef je als een hond scherpe dingen heeft gegeten....
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door