Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3119769
Krijgen ze bij jullie elk jaar een cadeau als ze jarig zijn ?
Of gewoon iets wat heeeeel erg lekker is ?
Of niets ?

Ik heb dit jaar iets goed te maken  :biggrin2:
Tessa is bijna jarig , en vorig jaar bedacht ik me pas laat op de avond dat smurf jarig was
Dus smurf had niets gehad
Smurf is niet van het eten wat voor tweebeners bestemd is
Ik ben inmiddels al blij dat ze groenten en een eitje wil eten
Taart , slagroom enz ... dat eet je zelf maar
Afgelopen winter heeft ze een winterjasje gehad
Een paar weken geleden hebben de dames samen de nieuwe doggyride gehad
Speelgoed is duurzaam en daar hebben ze meer dan genoeg van
Dus smurf krijgt dit jaar maar eens biologisch lamsvlees voor haar verjaardag
Dat gaat zeker met smaak op  :biggrin2:
Door miik
#3119772
Ze krijgen hier zeer regelmatig kadootjes... meer dan goed is voor mijn portemonnee ;)
Net waar ik tegenaan loop, of als ik iets nieuws zie...
Dus nee, op hun verjaardag krijgen ze niet speciaal iets extra's.
Gebruikersavatar
Door Joaquin
#3119782
miik schreef: Ze krijgen hier zeer regelmatig kadootjes... meer dan goed is voor mijn portemonnee ;)
Net waar ik tegenaan loop, of als ik iets nieuws zie...
Dus nee, op hun verjaardag krijgen ze niet speciaal iets extra's.
+1 ik heb net weer een hoop speeltjes en gedroogde snacks besteld :biggrin2: Vind het leuk om ze te verwennen.

We doen niet altijd iets speciaals met hun verjaardag maar wil dat wel meer gaan doen
Gebruikersavatar
Door nova
#3119784
Hier krijgen ze een extra knuffelsessie,  en  een kroon als ze  de leeftijd der sterken  behalen. En ja, wat lekkers.
Een bos bloemen vinden ze niks aan  ;D
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3119786
Ik heb het net ff opgezocht maar Ramses is 19 mei alweer 9 jaar geworden! En hij heeft niet eens wat gehad! Skik wordt 3 juli 10 jaar moeten we dat maar dubbel vieren. Maar ik vergeet de verjaardagen dus altijd.
Gebruikersavatar
Door Neally
#3119804
Thomas heeft dit jaar lekker gedroogde vleesjes gehad.
En heel de tijd aan moeten horen who is a happy birthday boy.....  :P

(aangestoken door BP, het is zo leuk plaatjes van taarten met hondenneuzen die zich tegoed doen)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3119813
Ik weet niet van al mijn dieren hun geboortedatum, dus we slaan nog wel eens wat over. Zo weet ik hem van Charlie wel, maar van Kaela niet. Ik weet wel wanneer ze al 10 weken oud kuiken verkocht is, dus ik kan het wel berekenen, maar de precieze dag weet ik niet. Van Oscar weten we het wel, maar van de katten niet.
Verwend worden ze met grote regelmaat, maar bij de verjaardag van Oscar sta ik meestal wel even stil. Over het algemeen vooral omdat het toch steeds weer roerige jaren zijn en ik me dan even extra besef hoe blij ik ben dat ie (nog) bij ons is. En elk jaar hoop ik op een normaler jaar, wat tot nog toe al 3 maanden lukt  :biggrin2:.
Door Lil
#3119818
Ze krijgen elk jaar een cadeau en soms is het cadeau gewoon iets dat erg lekker is. Verder meestal wel iets van speelgoed (dat ze anders door het jaar heen zouden krijgen) of trainingsmateriaal dat ik graag wil hebben. Als je 14 jaar wordt krijg je een vakantie cadeau  :biggrin2: :P :biggrin2: (shhhtttt niet zeggen dat het MIJN vakantie was, het was de vakantie van Boris).
Door sella
#3119841
Als er iets nodig is aan speelgoed oid dan komt het er door het jaar heen.
Ik had met Diego al dat we het vergaten en een sms of mail van de fokker je feliciteerde.
Toen zijn we als kadootje gewoon verder gereden, want we waren al op weg naar het strand :biggrin2:
Net zoals we niets aan dierendag doen, doen we ook niets aan de verjaardagen.
Ikzef ben 9 juli jarig en broer 30 september. We hadden nu iets groots nodig, dus dat is er gekomen en dat is meteen geregeld voor de verjaardagen.
Ik was heel blij dat ik via fido regenjassen voor een betaalbaar bedrag kon kopen voor de heren, dat soort dingen is gewoon handig met langharen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door