Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Monique77
#3119664
In de tuin van ons nieuwe huis staat een trampoline, 400 cm doorsnede

Kan ik hier iemand gelukkig maken met zo'n ding ?
Op te halen in Den Bommel (Ligt nog net in Zuid Holland, tegen Zeeland aan -> zo'n 30 minuutjes van Rotterdam centrum)

Dingen zijn best prijzig, dus misschien wordt hier iemand blij van een gratis exemplaar ?
Gebruikersavatar
Door Monique77
#3119719
essie schreef: Grappig, ik woon in Den Bommel, wel fijn een barfer erbij.  ;)
Haha wat leuk ! Dan kan jij mij vast vertellen waar ik daar in de omgeving lekker kan wandelen met de doggies ! Dat moet ik nl nog even ontdekken  :biggrin2:
Door essie
#3119728
stuur je zo wel een berichtje :)

Als je niemand vindt voor die trampo, wil ik hem wel op mijn FB zetten.
Weet zeker dat ik zo iemand ervoor heb, heb zelf kinderen in de juiste leeftijd, dus ook veel mensen op FB met diezelfde kinderleeftijd. En de meesten ook hier in de buurt.

Mijn dochter zou een trampo geweldig vinden, maarja, ik vind het niet zo handig.
Gebruikersavatar
Door Monique77
#3119829
essie schreef: stuur je zo wel een berichtje :)

Als je niemand vindt voor die trampo, wil ik hem wel op mijn FB zetten.
Weet zeker dat ik zo iemand ervoor heb, heb zelf kinderen in de juiste leeftijd, dus ook veel mensen op FB met diezelfde kinderleeftijd. En de meesten ook hier in de buurt.

Mijn dochter zou een trampo geweldig vinden, maarja, ik vind het niet zo handig.
Mag altijd  :-*
Jantina schreef: Ooooh wel leuk!!! Maar is zoiets demontabel? Oftewel hoe vervoer je dat?
Geen idee ?? Denk haast wel dat je het spring gedeelte eraf kan halen, en dan los mee kan nemen samen met de standaard
We hebben hem zelf niet in elkaar gezet, dus heb eigenlijk geen idee  :biggrin2:
Door Jantina
#3119832
Ik zou 'm wel willen halen (evt. a.s. vrijdagmiddag of ander moment) maar hij zou wel in de auto moeten passen..... Zijn jullie misschien in de gelegenheid om daar een keer naar te kunnen kijken?
Gebruikersavatar
Door Monique77
#3119848
Jantina schreef: Ik zou 'm wel willen halen (evt. a.s. vrijdagmiddag of ander moment) maar hij zou wel in de auto moeten passen..... Zijn jullie misschien in de gelegenheid om daar een keer naar te kunnen kijken?
Ik zal het eens aan manlief vragen, die is er nu aan het klussen
Wat voor auto moet die in kunnen ?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door