Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Fido
#3119195
Is mij vorige week gebeurd  :-[ heb dus ervaring  :biggrin2:
Niet aanzetten! Ook niet ff proberen!
Minimaal 72 uur in een bak met rijst leggen. Vooral niet ff proberen aan te zetten.
Na die 72 uur kaarsje aan steken en je telefoon aanzetten. Dan doet ie het of niet.
Bij het eerste ben je blij bij het tweede dus niet. Dan kan je een beroep doen op de verzekering van Apple.

Bij mij deed ie het weer. Moest wel opladen en toen kreeg ik het stekkertje er niet in. Rijstkorreltje in mijn IPhone (hoe verzin je het  :biggrin2:). Vriend van dochterlief heeft dat verholpen.
Ik doe noooooooooooiiiiit meer mijn mobiel in mijn achterzak  ::)

Succes en sterkte!
#3119266
bea schreef: En wat nu?? De simkaart krijg ik eruit, maar de batterij niet.
Hij doet niets meer. Help!!!!
Batterij kan er alleen uit met speciaal gereedschap. Dus mocht hij het over een paar dagen alleen aan de lader doen, is er hoop. Er zit een waterverklikker in, dus behalve als je expliciet tegen waterschade verzekerd bent, wordt het door de meeste verzekeringen niet gedekt.
Door Pluis
#3119353
Als het in huis is gebeurd, heb je nog kans dat je het op je inboedelverzekering kan gooien.
Dat werd mij laatst in de Apple Store verteld dat ik mijn telefoon op de stoeptegels had laten crashen.

Verder idd een paar dagen in een bak rijst laten drogen, zo zijn de mijne altijd weer (tijdelijk) tot leven gekomen.
Het is me al een keer of drie gebeurd....  :-X
Door Elf
#3119718
Tip: mocht je je telefoon weer aan de praat krijgen zorg dan z.s.m. voor een kopie van je gegevens. Meestal begeven ze het na een paar maanden alsnog door corrosie aan de binnenkant (spreek uit ervaring  ::))
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door