Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door renate1985
#3119109
Dit is Max en wij vangen hem sinds op.
Afbeelding

Dit is de eerste keer dat we een hondje opvangen en het is zo een lieverd.
Geen enkel minpunt kunnen ontdekken en gaat gelijk goed met onze jongens en kat.

Vanaf morgen gaat hij ook over op barf dus ben benieuwd wat hij ervan vind  :D
#3119161
Dank jullie! Vind hem nu al helemaal geweldig dus gaat wat worden als hij weggaat  :-[
Morgen gaat hij weer gezellig mee naar het bos en vanaf dinsdag mee de 3km lopen met de avond vierdaagse. Hij heeft een paar kilootjes teveel dus is goed voor hem  ;D

Hij is heel lief naar mensen en dieren en zoekt iedereen graag op. Hij ligt nu bij mijn schoonmoeder op schoot te slapen :smitten:
Het is echt een lieverd. Het is dat we al 2 honden en een kat van ons zelf hebben anders mocht hij blijven.
#3119463
De barfmaaltijden voor Max zijn gemaakt.
Morgen start hij met barf en heb voor 2 weken gemaakt.
Hij blijft in elk geval een paar weken bij ons.

Wie weet krijg ik man lief zover om hem zelf te houden  :biggrin2:
Hij is zo leuk en lief en makkelijk :smitten:

Tijdens transport heeft hij uit stress zijn hele staart kaal gebeten  :'(
De staart heb ik nu met honingzalf ingesmeerd en een kap om gedaan.
Propoliszalf heb ik besteld en daar ga ik daarna verder mee behandelen. Hij laat het allemaal goed toe.

Vandaag heeft hij een runderpensstaafje op. Gisteren wilde hij niet maar nu vond hij die toch wel erg lekker hahaha
Gebruikersavatar
Door Sher
#3119481
Wat lief dat jullie dit doen. Je geeft natuurlijk wel direct het grote probleem aan, dat je hem weer moet laten gaan. Ik ben heel benieuwd hoe het jullie verder met hem zal vergaan. Houd ons op de hoogte.
#3119544
Als het aan mij ligt kan hij blijven. Hij is zo lief en ligt zo goed in de roedel.
De kat accepteerde hem direct, onze reuen accepteerde hem direct en hij accepteerde meteen alle 3 onze dieren en ons.
Hij ligt nu zelfs op zijn rug met kap om op mijn schoot te slapen :smitten:
Hij wandeld netjes aan de riem mee en is zinnelijk in huis.

Hopen dat manlief hem ook niet meer kan missen straks  :biggrin2:
Dan is wel het begin van opvangen direct het einde van opvangen maar ja dat is dan niet anders hahaha.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door