Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door M0ppie
#3118168
Sinds een tijdje geef ik Meat4Dogs. Ik wil graag weten wat jullie ervaringen met dit merk zijn.
De enkelvoudige versies vind ik wel goed, maar ik heb een maand geleden rollen Eend All In One gehaald maar daar ben ik niet zo weg van. Het is bleek/gelig vlees en aangezien er eend, rund, lam, geit en bot en organen hiervan in zitten, verwacht je toch niet zulk bleek vlees. Het ziet eruit als een klomp vet. Er komt geen bloed vanaf, eerder een beetje water. Het ruikt een beetje zurig, dat komt waarschijnlijk door de pens die erin zit.  Zijn die andere All In One versies ook zo droog/vettig?

Ik twijfel dus eigenlijk of ik ermee door wil gaan. Misschien dat ik de drie enkelvoudige versies neem met een diersoort van een ander merk. Of misschien zijn Darf of Naturis een betere optie?
Mijn vraag is ook, wat is jullie ervaring met deze of andere varianten van Meat4Dogs?  Is Darf ook zo bleek of is dat wel redelijk vlees? Of is een ander merk een betere optie?
Laatst gewijzigd door M0ppie op vr 29 mei 2015, 11:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
#3118944
Ik heb meat4dogs geprobeerd en vond het niet goed van kwaliteit.

darf heb ik een aantal keren gehad en dat beviel goed, maar ik heb hier ook vaker gelezen dat er af en toe een portie tussen zat die niet zo goed was.
Naturis heb ik geen ervaring mee.

Het beste is om af te wisselen tussen merken en soorten. Dus dat geven van best4dogs wat je bevalt en van darf en nog wat merken waar je aan kunt komen en wat je bevalt.
Door CarolienPaco
#3119094
Ik geef vaak meat4dogs in het weekend als ik bij mijn ouders ben. Voor de prijs vind ik het prima vlees. Weinig vocht, en niet tot snot vermalen zoals naturis. Ook de all in one versies geef ik. Ze zijn inderdaad vrij bleekschetig, maar ruiken bij mij niet raar. En grauw vind ik het niet. Ik heb het bleke kleurtje aan de eend gekoppeld, omdat de karkassen vaak ook bleek zijn. Maar of dat klopt...?

Ander goed vlees voor rond €3 zijn daily meat en tammenga vind ik. :)
Door malimaniac
#3119745
Ik heb vd winter 10 kg meat4dogs all in one kip gewonnen. Heb het opgevoerd en vond het prima vlees. De honden hadden er ook goede ontlasting van. Naturis ben ik niet zo'n fan van. Erg fijn gemalen en de honden hadden  erg slappe ontlasting van sommige smaken. Darf vind ik prima vlees.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door