Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door MelenTjika
#3118856
We zijn op zoek naar voeding voor Pip. Pip heeft 2 zware darmoperaties achter de rug. Nadat er een stuk van waarschijnlijk speelgoed van de buurkinderen uit zijn darm is verwijderd, en daarmee ook een stuk aangetaste darm kon Pip na een aantal dagen naar huis om hier te herstellen.
Na een aantal dagen bleek de darm te lekken en moest hij opnieuw geopereerd worden en is er nog een stuk darm verwijderd.
Nu anderhalve week later mag hij eigenlijk weer eten wat hij altijd deed (KVV) maar we hebben het idee dat dit nog niet goed valt. Maar wat dan wel?! Dat is de grote vraag...

Heeft er iemand "ervaring" of een tip?
Door Lizzy
#3118882
Je vraagt je misschien af "wat heeft dat er mee te maken?" (hoe oud Pip is) maar als Pip een pup is kun je hem minder lang een voer zonder bot geven dan een volwassen hond. Vandaar mijn vraag.
Door MelenTjika
#3119013
Lizzy schreef: Je vraagt je misschien af "wat heeft dat er mee te maken?" (hoe oud Pip is) maar als Pip een pup is kun je hem minder lang een voer zonder bot geven dan een volwassen hond. Vandaar mijn vraag.
Nee dat vroeg ik me niet af ;)
Maar Pip is 4 jaar.
Wat betreft het niet goed vallen, de ene keer is er na het eten niks aan de hand en blijft het gewoon binnen, en de andere keer komt alles er weer uit na een aantal minuten.
Medicatie e.d. is dan altijd het zelfde voor de maaltijd.

Hij is 8 kg afgevallen, waarvan hij er nu weer 1 is aangekomen, dus nog 7 kg te gaan. Ook heeft hij enorme honger. ( dit had hij voor de operaties ook altijd al)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door