Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3118111
Gisteren was ik alleen en ik had nog aardig last van mijn voet. Dus smorgens de auto zo dicht mogelijk bij het losloopveld geparkeerd en  Oscar daar laten scharrelen. In de middag durf ik daar niet heen, dus ik dacht dan rij ik naar ons doodlopende weggetje en dan redden we ons wel met de flex. Ik dacht, dan heeft ie genoeg ruimte om wat te kunnen scharrelen. Dat was niet zo'n succes met mijn mega trage slakkentempo. Nou waren de weides leeg, de toegangshekken dicht en nergens wild te bespeuren.... ik dacht, dan gooi ik hem even los voor een sprintje.

Het werd meer dan een sprintje, hij heeft twintig minuten losgelopen! Hij was zoooooo braaf en hij maakte er een spelletje van steeds weg te lopen en dan terug te komen rennen. Precies waar ik me de blubber op heb getraind, maar wat steeds niet zo lukken wilde. En nu deed ie het helemaal uit zichzelf! En een lol dat ie had!

Ik heb me even helemaal te pletter genoten! Wat een cadeautje!
Gebruikersavatar
Door Extreme
#3118130
Cadeautje??
Nee joh, kers op de taart, een groot kado, zo hard getraind en dan zien dat er zoveel resultaat is behaald, dat jullie beide zo genoten hebben, heerlijk toch.
Volgens mij zit er de aankomende dagen nog steeds een grijns van oor tot oor op je gezicht  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door AnnemiekevD
#3118139
Het voelt als een cadeautje, maar het is natuurlijk het resultaat van je trainen  ;)
Toppie hoor  O0
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3118181
Ohw, wat een leuk cadeautje van Oscar!!  :D :D Wat gaaf voor jullie!! ik hoop dat er nog veel van dit soort cadeautjes volgens  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door