Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3117419
Hallo,

Mijn naam is Wesley en ik studeer momenteel International Business and Languages aan de HAN universiteit in Arnhem. Ik zit nu in mijn derde jaar en ik loop stage bij een bedrijf in het Verenigd Koninkrijk. Voor mijn stage doe ik onderzoek naar hondenrekken en ik ben op zoek naar respondenten voor mijn enquête. En wie kan ik nu beter vragen dan hondenbezitters?  ;) De enquête duurt slechts een paar minuutjes.

Linkje naar enquête: http://www.survio.com/survey/d/D9N7L1L1A0M9J6Y9F

Uw medewerking zou mij echt helpen. Alvast bedankt indien u mee wilt doen.

Vragen/opmerkingen zijn altijd welkom!

PS. mocht dit niet toegestaan zijn dan hoor ik het graag, ik kon geen informatie vinden m.b.t. enquêtes in het regels topic.

EDIT: de enquête is beëindigd, bedankt voor jullie medewerking!
Laatst gewijzigd door IBLStudent op do 04 jun 2015, 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.
#3117852
eelke schreef: Ik heb m ook ingevuld. Ik zou de volgende keer voor andere kleurtjes kiezen als dat kan, door dat t nu steeds rood werd kreeg ik toch een soort van het idee dat ik alles fout invulde :P
Mag ik vragen hoe je hem in hebt kunnen vullen? Staat er niet aan de bovenkant iets van ''enquête beëindigd''? Ik kan iniedergeval geen responses meer binnenkrijgen tot aanstaande maandag omdat ik aan mijn limiet zit van het aantal toegestane respondenten per maand. Of heb je hem eerder vandaag ingevuld?

En dat rood is automatisch zo ingesteld  ;D
#3117858
IBLStudent schreef: Mag ik vragen hoe je hem in hebt kunnen vullen? Staat er niet aan de bovenkant iets van ''enquête beëindigd''? Ik kan iniedergeval geen responses meer binnenkrijgen tot aanstaande maandag omdat ik aan mijn limiet zit van het aantal toegestane respondenten per maand. Of heb je hem eerder vandaag ingevuld?

En dat rood is automatisch zo ingesteld  ;D
Dat zag ik er bij mij inderdaad boven staan, nadat ik de enquête had ingevuld en naar het doorgaan-knopje zocht. ::) :biggrin2: 
#3117865
Anne in Duitsland schreef: Dat zag ik er bij mij inderdaad boven staan, nadat ik de enquête had ingevuld en naar het doorgaan-knopje zocht. ::) :biggrin2:
Ahh excuses, de enigste optie die ik heb is om de enquête tijdelijk ''uit'' te zetten tot ik weer antwoorden kan ontvangen. Ik hoop dat je hem maandag ook nog in wilt vullen  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door