Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Marjolein65
#3117632
Hoi, ik wil een Duitse Staande Draadhaar van 18 mnd over gaan zetten naar kvv (ze krijgt nu Renske vers vlees). Naast de kvv wil ik haar ook botten/karkassen gaan geven zodat ze ook wat te doen heeft als het om eten gaat. Met welk soort botten/karkassen kan ik het beste beginnen? En wat kan er  later bij als ze er aan gewend is?

Alvast bedankt
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3117637
Marjolein65 schreef: Hoi, ik wil een Duitse Staande Draadhaar van 18 mnd over gaan zetten naar kvv (ze krijgt nu Renske vers vlees). Naast de kvv wil ik haar ook botten/karkassen gaan geven zodat ze ook wat te doen heeft als het om eten gaat. Met welk soort botten/karkassen kan ik het beste beginnen? En wat kan er  later bij als ze er aan gewend is?

Alvast bedankt
Kippennekjes,  kipkarkasjes en eendennekken zijn prima beginners vleesbot, desnoods even platmeppen met een hamer.
Meer info vind je hier: http://www.barfplaats.nl/handleiding-to ... eesbotten/
Door Lizzy
#3117646
Marjolein65 schreef: Hoi, ik wil een Duitse Staande Draadhaar van 18 mnd over gaan zetten naar kvv (ze krijgt nu Renske vers vlees). Naast de kvv wil ik haar ook botten/karkassen gaan geven zodat ze ook wat te doen heeft als het om eten gaat. Met welk soort botten/karkassen kan ik het beste beginnen? En wat kan er  later bij als ze er aan gewend is?

Alvast bedankt
Ik weet niet hoeveel vleesbotten je wilt gaan geven, maar je moet wel in de gaten houden dat je je menu niet uit balans trekt. KVV bevat al gemalen bot. Dus gemalen bot met gemalen bot is erg veel bot.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door