Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3117349
Nog 1 x proberen...
Anne is maar alleen, is ze nog nooit geweest en vond dat triest...
Dankzij een schat van een vriendin die het allemaal zo kl*te vond, is Teuntje nu bij ons!
Teuntje is een franse hangoor van goed 8 mnd....lobbes en goedzak eerste klas!
Ze zitten nu apart, Teuntje word vanmiddag gecastreerd....
Als ze bij elkaar komen hopen we dat t goed gaat...Anne is nogal aan t puberen geslagen...

Teuntje..
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

hier vrat ze Teuntje bijna door het gaas heen op :o
Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door me and my boys op wo 27 mei 2015, 11:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3117384
Angelique schreef: Wat een knap ventje......hopelijk gaat Anne dat ook vinden. :)
denk als ie op Anne gaat zitten ze weinig meer te vertellen heeft..... Teuntje weegt zo tussen de 5  1/2 en 6 kg ::)
Door tt-tjes
#3117389
Me and my boys! schreef: denk als ie op Anne gaat zitten ze weinig meer te vertellen heeft..... Teuntje weegt zo tussen de 5  1/2 en 6 kg ::)
;D ;D ;D
Door Anne in Zweden
#3117444
Lijkt me meer een Teun dan een Teuntje! ;D Hopelijk worden hij en Anne snel vriendjes en krijgen jullie allemaal een beetje rust in de konijnentent!
Gebruikersavatar
Door *Remy*
#3117559
Hopelijk vindt Anna Teun net zo leuk als dat ze Ko vond en worden ze samen heel gelukkig en oud met elkaar . Succes met het jonge stel  :daisy:
Door Ike
#3118237
Reus Teun is leuk!  :D 8)
Veel plezier met hem en hopelijk gaat Anna m geweldig vinden!  ;)
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3118396
*Lia* schreef: Ellen, hoe is het met Teuntje ?
ja goed!
castratie is goed gegaan en ging vrij snel weer eten... een nachtje binnen gehouden maar dat was geen doen.... meneertje heeft een vrij grote potenmaat en als ie bewoog lag ik bijna te stuiteren in bed... daarbij vond ie het nodig om ieder half uur zijn interieur te veranderen....dus de dag erna gelijk naar buiten... ze zitten nog gescheiden maar kunnen elkaar wel zien ed... eigenlijk ook zielig hoor want teuntje wil haar wel heel erg graag van heeeeeel dichtbij zien ;D
Anne daar in tegen is behoorlijk aan t puberen en of ze heeft lak aan hem en negeert hem compleet of ze vreet hem bijna door de tralies heen op :o

hier net gecastreerd, als ie zo ligt is ie goed 65 cm!
Afbeelding

kennis maken met Gentle
Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door