Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kira
#3117091
Is voorzien van heel veel spetters en spatters van een heel lieve zwarte hond. Maar, waarmee poets ik dat eraf? Zie tussen de spetters de letters niet meer zo helder? Brillendoekje? Glassex? Water en zeep?
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3117093
Wij gebruiken dat spul waar je je bril ook mee kan schoonmaken..... Kan de fles zo snel niet vinden, maar is volgens mij gekocht bij een brillenwinkel......
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3117096
kira schreef: Is voorzien van heel veel spetters en spatters van een heel lieve zwarte hond. Maar, waarmee poets ik dat eraf? Zie tussen de spetters de letters niet meer zo helder? Brillendoekje? Glassex? Water en zeep?
Vooral ook veel geduld, meeste laptopschermen zijn niet van gorillaglass zoals de smartphone, dus voorzichtig met vocht en druk.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3117103
De kantoorboekhandel (of de A.C. Tion) hebben speciale doekjes voor LCD-schermen. Hiermee krijg je regulier een scherm redelijk schoon. Of ze echter ook beerbestendig zijn, dat weet ik niet.

Ik zou in elk geval niet aan de slag met glassex of dat soort middelen. Te veel vocht en dus mogelijk beschadiging.

Een brillendoekje is ook een redelijk alternatief, al kun je geen druk zetten. Dan druk je het scherm kapot.

Microvezeldoekje kan helpen. Maar daarbij blijft gelden: zo min mogelijk vocht!

Oh ja... en zandkorreltjes zijn funest  :P
Gebruikersavatar
Door kira
#3117109
Ronald schreef: De kantoorboekhandel (of de A.C. Tion) hebben speciale doekjes voor LCD-schermen. Hiermee krijg je regulier een scherm redelijk schoon. Of ze echter ook beerbestendig zijn, dat weet ik niet.

Ik zou in elk geval niet aan de slag met glassex of dat soort middelen. Te veel vocht en dus mogelijk beschadiging.

Een brillendoekje is ook een redelijk alternatief, al kun je geen druk zetten. Dan druk je het scherm kapot.

Microvezeldoekje kan helpen. Maar daarbij blijft gelden: zo min mogelijk vocht!

Oh ja... en zandkorreltjes zijn funest  :P
Lekker opbeurend ben je Ronald. Zal mij dan eerst maar eens naar een winkel gaan begeven. Brillendoekje heb ik hier wel liggen. Zie geen zand zitten, enkel spatten.
Gebruikersavatar
Door Dian
#3117112
ik heb van HG een spuitflesje beeldschermreiniger..... even spuiten en met een droge, zachte doek afnemen. Mijn schern is weer netjes schoon, ook het stof door de statische lading gaat er netjes mee af. Gebruik het ook voor mijn TV, die ziet er ook weer picobello uit......

deze bedoel ik:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3117261
Dian schreef: ik heb van HG een spuitflesje beeldschermreiniger..... even spuiten en met een droge, zachte doek afnemen. Mijn schern is weer netjes schoon, ook het stof door de statische lading gaat er netjes mee af. Gebruik het ook voor mijn TV, die ziet er ook weer picobello uit......

deze bedoel ik:
Afbeelding
Strak plan, Dian
Lazy Garfield schreef: Alcohol gaat ook perfect!
Hmm... zodra er alcohol in het spel is...  ::)
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3117262
kira schreef: Lekker opbeurend ben je Ronald. Zal mij dan eerst maar eens naar een winkel gaan begeven. Brillendoekje heb ik hier wel liggen. Zie geen zand zitten, enkel spatten.
Het is een gave, hè... een gave...  8)
Door keetje
#3117276
Wij hebben hier een pakje Office & (3D) screen wipes van het merk Lab31 liggen. Volgens mij gekocht bij de action? Prima doekjes. Ik gebruik ze al een hele tijd zitten ook 40 wipetjes in een pakje.
Door Mowgli
#3117404
Ik wis eerst de stof weg met een microvezel doekje (doe dan ook meteen de rest van het noteboek) en dan neem ik een vochtig brillenpoetsdoekje om de vlekken weg te vegen, of ik sproei (met de plantenspuit op nevelstand) een heel klein beetje water op het microvezeldoekje en maak dan het scherm schoon (en de rest van het notebook)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door