Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door Madelief.
#3117214
Hallo allemaal,

Mijn vriezers beginnen een beetje leeg te raken en ik zie zo gauw geen geschikte lijntjes waar ik bij kan aanhaken.
Zijn er liefhebbers voor een gezamenlijke bestelling ?
Gebruikersavatar
Door joel
#3117316
Madelief. schreef: Hallo allemaal,

Mijn vriezers beginnen een beetje leeg te raken en ik zie zo gauw geen geschikte lijntjes waar ik bij kan aanhaken.
Zijn er liefhebbers voor een gezamenlijke bestelling ?
Waar woon je? Wil wel wat meebestellen (oa. PENS!!) maar moet wel haalbaar zijn voor mij
Gebruikersavatar
Door Dwarreltje
#3117322
Lizetta schreef: Zal ik bij SW navragen of er eind juni een levering gedaan kan worden (weer bij mij in Zeist). Of is dat te laat?
Oeh! Ja! :D Zit zwaar verlegen om rundersnuiten. Lamspens ook altijd wel te gebruiken, dus als het eind juni in Zeist is, doe ik mee.
Door PHe
#3117431
Zijn net vlees van SW uit Arnhem aan het halen....zat enorm omhoog. Enorm zwart gat in de vriezer  :o
Even kijken hoe vol de vriezer is na 80 kilo en dan bestel ik zeker nog wel iets mee. Zal niet super veel zijn.
Gebruikersavatar
Door Madelief.
#3119061
joel schreef: Waar woon je? Wil wel wat meebestellen (oa. PENS!!) maar moet wel haalbaar zijn voor mij
Driebergen O0

Qua Slagerij West; ik wil misschien wel meebestellen maar ik heb op dit moment vooral botwerk nodig en dat kan ik daar niet halen. Iedere keer kan ik de helft van de ribben weggooien omdat ze te hard zijn (kip koop ik alleen bio).
Gebruikersavatar
Door Dwarreltje
#3119417
Lizetta schreef: Zal ik bij SW navragen of er eind juni een levering gedaan kan worden (weer bij mij in Zeist). Of is dat te laat?
Heb je al meer duidelijkheid?
Door Miranda 1
#3120015
Ik heb ook wel interesse in sw maar geen auto. Mocht iemand het naar Houten kunnen brengen dan bestel ik graag mee. De carpoolplaats is al goed want dan kom ik daar heen met een fietskar.
Door Khari
#3120091
Sw heb ik wel interesse in om mee te bestellen, heb vooral hart en spier vlees nodig. Als ik dan Yvonne lief aan mag kijken voor vervoer.

Miranda1,  dogmeat en kiezenbrink wel interesse in, maar kan ik niet bij je ophalen.

Als sw niets wordt op korte termijn bestel ik zelf binnenkort bij dogmeat
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door