Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door lyadeh
#311724
Heb ergens op BP iets gelezen over groene leem.Het werkt zuiverend en is goed te gebruiken bij o.a. anaal klier problemen en de hierbij horende huidklachten. Kan iemand mij zeggen waar ik uitgebreid hier over kan lezen? Onze cocker zou zoiets kunnen gebruiken ,maar het kan nogal heftig e reacties geven?Met onze asielcocker kan ik nog niet" lezen en schrijven",eigenlijk zoek ik -denk ik -iets dat milder werkt?
Door Femke
#311844
lyadeh schreef: Heb ergens op BP iets gelezen over groene leem.Het werkt zuiverend en is goed te gebruiken bij o.a. anaal klier problemen en de hierbij horende huidklachten. Kan iemand mij zeggen waar ik uitgebreid hier over kan lezen? Onze cocker zou zoiets kunnen gebruiken ,maar het kan nogal heftig e reacties geven?Met onze asielcocker kan ik nog niet" lezen en schrijven",eigenlijk zoek ik -denk ik -iets dat milder werkt?
Bovenin de balk staat een knop met "zoek" erop. Als je geavanceerd zoekt naar berichten met 'groene leem' van de laatste 600 dagen dan vind je er denk ik een hele hoop ;)



Er zijn overigens nog andere middelen om te ontgiften, probeer ook eens te zoeken met dat trefwoord
Laatst gewijzigd door Femke op do 28 apr 2005, 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Door lyadeh
#312408
Toch vind ik het best wel lastig om uit alle opmerkingen het juiste te halen Als je er totaal geen verstand van hebt ,is het een doolhof Maar ik lees verder!!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door