Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tamara
#3117038


Ik zag dit youtube filmpje en het lijkt me wat voor mijn labrador Senna, die is er wel voor te porren.
Weet iemand of dit tegen hondennagels kan? (De intex zwembad is ook stevig genoeg voor ze. nog steeds heel)

Het lijkt me een goede manier om haar moe te maken  ;D
Laatst gewijzigd door Tamara op ma 25 mei 2015, 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Irish
#3117183
Ik zou als de dood zijn voor blessures...  :-\ :-\ :-X 1 hond die lazert er ook heel akelig van af, maar dan komt alweer de volgende in beeld.
Door Irish
#3117284
Tamara schreef: @ irish

die boxer op de rechthoekige zeker? Ik wil ook een ronde met vangnet, mijn neefje gaat er uiteindelijk ook ooit op  :biggrin2:
Ja geloof idd dat die het was.
Mowgli schreef: Ik vraag me af of het wel zo gezond voor de gewrichten is...
Dat vraag ik me dus ook af.. Aan de andere kant ''veert'' het mee dus geeft het minder een klap, maar toch...  :-\
Door Tamara
#3117307
Annemarie Rijnveld schreef: Die met die open veren lijkt me behoorlijk gevaarlijk...ik zal het posten in onze faceboek-groep, een van de admins is een osteopaat


Dank je wel, als het niet goed blijkt, heeft Senna pech. Maar ik zag het langskomen op youtube en ik dacht, ik vraag het maar hier  :biggrin2:
Door Annemarie Rijnveld
#3117310
Osteopaat zegt dat als de hond gezond is, geen last heeft van HD of niet behoort tot een ras met een bepaald risico op dergelijke of andere problemen, dan lijkt het hem dat het geen kwaad kan.

(Is natuurlijk de mening van ééntje hè)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3117504
Ik weet alleen dat het gevaar voor kinderen ook vaak onderschat wordt.
Het is niet levensgevaarlijke uiteraard, maar er lopen toch jaarlijks veel meer kinderen gebroken benen of andere letsels op op trampoline's dan de meeste mensen weten. Zeker als ze met meerdere tegelijk of met een volwassene erbij erop gaan, is de kans op verkeerd neerkomen en wat breken niet onbestaande...
Blijft een leuk iets, maar geheel veilig is het dus niet, zelfs niet met een net.  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door