Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3116213
Dreetje schreef: Is er hier iemand die zo'n ding heeft, deze bv
http://www.wehkamp.nl/Winkelen/KenmerkA ... wwodaYgAcw

Het lijkt mij erg handig om even snel wat hondenharen weg te halen, anders moet je weer je stofzuiger tevoorschijn halen.

Ervaringen??
Geen ervaring mee, maar voor snel even hondenharen weghalen, doet hier de -ja, daar issie weeeeerrrr- rubber bezem geweldig dienst!
Moet je natuurlijk geen tapijt mee willen doen, maar in een huis als hier, waar alleen parket en natuursteen ligt, is het iedere dag weer een feest om snel even haren en andere losliggend ongemak mee bijeen te vegen. Rubber stoffer en blik -met dank aan de tip van Eelke en het halen door Marije- veegt alles zo in de prullenbak. En klaar!

8)
#3116233
ER zijn heel wat reviews op youtube van dat ding. Van wat ik heb gehoord, is ie geschikt voor even snel iets wegzuigen a la kruimeldief. Niet om de hele woning mee te zuigen, daarvoor is de accu veel te snel leeg. Hij schijnt ook erg zwaar te zijn.
#3116262
Ik heb zo'n ding van de Aldi,een goedkoop geval. Maar hier in de stacaravan met gladde vloer is ie ideaal voor de kruimels en andere onregelmatigheden.
Hij kan niet echt in hoekjes en gaten maar voor de franse slag is ie super!
#3116495
Ik heb er een en ben heel erg tevreden!

Rubber bezem werkt ook, maar niet met alles en de dyson doet het ook beter met stof.
Ik las ook dat mensen m zwaar vinden. Voor een kruimeldief is ie dat ook, maar ik heb er geen last van en dat zegt met mijn slechte handen genoeg. Je pakt m echt veel sneller/makkelijker dan een (zware) stofzuiger.

Wat betreft de accu: ik heb een oppervlakte van 65m2 en dat kan hij makkelijk aan als ik er even snel doorheen ga en de banken en het bed meeneem. Voor echt goed stofzuigen heb ik de 'echte' stofzuiger.
#3117133
Ik heb er een. Geen dyson maar een elektrolux.
Mijn ervaring, hij is snel vol.. Verliest daardoor zuigkracht en de roterende borstels zitten ook snel vol.
Prima apparaat, maar niet voor met honden en zo(oi). Of je moet hem  na ieder gebruik legen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door