Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door eefje
#311701
ik geef onze honden visolie capsules 1per dag maar ik vraag me af,moet dit elke dag of is dit te veel?
ik ben er mee begonnen omdat ze vachtproblemen hadden en diarree maar dit is allemaal over dus zou ik nu kunnen minderen?

groetjes eefje
Door 202spots
#311744
Ik geef meestal om de dag.
probeer dat,en dan zie je vanzelf wel of 't genoeg is?
Door eefje
#311768
oke bedankt!
ja er staat geen aanbevolen hoeveelheid voor honden op he ;) dus ja dan maar even vragen.
maar als er teveel gegeven word kan dat toch geen kwaad?

groetjes eefje
Door 202spots
#311938
Wanneer het nodig is (voor huid of vacht probleem) dan kan je elke dag 1 capsule geven,
wanneer het alleen als supplement word gegeven dan zijn 3 of 4 capsules per week genoeg.
Wanneer je elke dag 5 of 10 capsules visolie gaat geven dan is dat dus niet nodig,en zal je hond pijn in de buik krijgen en aan de diaree gaan denk ik... :-\
Door eefje
#312147
nee ze hebben hier afgelopen maand elke dag 1capsule gehad en meer niet.
5tot10 capsules gaat me wat ver :o
maar ik wil binnenkort ook eens gaan proberen of ze vis lusten zodat ik een beetje kan afwisselen.

groetjes eefje
Door ''Lenie...
#315230
Ik geef mijn 3 hondjes ook om de dag een capsule, lijkt mij wel voldoende omdat ze ook verse vis eten.
Alleen ik moet het wel kort stomen anders eten ze het absoluut niet, en krijg ik het niet naar binnen wat ik er ook door doe :D
Door eefje
#317117
ik prak het bij de oudste door het voer mar de jongste eet ze zo uit mijn handen op,die vreet alles ;D

groetjes eefje
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door