Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3116613
Gos... Een konijnenhok schoonmaken en dan gigantische door je rug gaan, dat kan dus...
Rug, mn benen ppff en dan de duizeligheid,misselijkheid en oorsuizen maakt t er niet makkelijker op...
Wat een geklooi zeg
Door hamada
#3116676
Sterkte! Het een haalt wel het andere, he?
Is het al weer bijgetrokken?
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3116685
hamada schreef: Sterkte! Het een haalt wel het andere, he?
Is het al weer bijgetrokken?
Nee helaas, duizeligheid word steeds gekker
Gebruikersavatar
Door koekje
#3116687
Misschien even de hap bellen. Je kan alles wel op stress of ouderdom  :P gooien, maar wellicht heeft het een andere oorzaak.
Door inni
#3116738
Niet te lang wachten met je bezoek aan de ha op je kan niet meer bij de stop-knop van de draaimolen komen. Had je ooit al last van zo'n duizeligheid?
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3116742
Nee niet dat ik me herinner.. Heb de halve dag mn ogen dicht en dan nog zie ik t draaien, ben wel met de meds gestopt in de hoop dat dat het is
Gebruikersavatar
Door Extreme
#3116745
Misschien toch even langs een arts gaan?
Je zorgt iedere keer zo enorm goed voor al je dieren, vergeet je niet ook goed voor jezelf te zorgen?
Wat het ook is, heel veel beterschap, enne er is nu wel genoeg ellende geweest hoor bij je, hup vlug die deur dicht doen, en beter worden  ;)
Door Simone V
#3116754
Extreme schreef: Misschien toch even langs een arts gaan?
Je zorgt iedere keer zo enorm goed voor al je dieren, vergeet je niet ook goed voor jezelf te zorgen?
Wat het ook is, heel veel beterschap, enne er is nu wel genoeg ellende geweest hoor bij je, hup vlug die deur dicht doen, en beter worden  ;)
+1
Door millyckk
#3116764
Me and my boys! schreef: Nee niet dat ik me herinner.. Heb de halve dag mn ogen dicht en dan nog zie ik t draaien, ben wel met de meds gestopt in de hoop dat dat het is
Ben je duizelig naar 1 kant? De verschijnselen doen me denken aan een aanval van Meniere, ( niet het syndroom) Het kan optreden na een periode met veel stress, in combinatie met een oor- of keelontsteking. Heel vervelend gevoel, als het Meniere is, kan Cinnarizine verlichting brengen. Even langs de huisarts dus...Sterkte!
Door inni
#3116831
*milyck* schreef: Ben je duizelig naar 1 kant? De verschijnselen doen me denken aan een aanval van Meniere, ( niet het syndroom) Het kan optreden na een periode met veel stress, in combinatie met een oor- of keelontsteking. Heel vervelend gevoel, als het Meniere is, kan Cinnarizine verlichting brengen. Even langs de huisarts dus...Sterkte!

Daar dacht ik ook aan, 't kwam bij mij ineens aanzetten, en na een half uur begon ik te braken zonder ophouden (ik was altijd al wel snel duizelig van draaiende dingen of pretpark toestanden) Bètahistine en motilium heb ik nu altijd bij me. Stress en restanten van een verkoudheid waren bij mij toen de aanzet. 'k Heb 't nadien nog enkele keren in lichte vorm terug gehad maar toen sprak de arts -angst voor weer een aanval >>fout ademen- En idd ik ben er bang voor dat ik het buitenhuis voel aankomen want ik weet dat ik dan niet meer thuis raak ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door