Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3115894
In september heb ik muck boots gekocht bij sissi ruitersport. Heel 2014 plezier van gehad, rond januari begon er rond de wreef aan de binnenkant iets te scheuren door het vaak aan- en uittrekken.
Geprobeerd dit te plakken met een bandenplaksticker, die is ongeveer 2 weken blijven zitten, maar liet los.
In februari contact opgenomen met sissi ruitersport, zij zouden contact opnemen met de fabrikant.
In april (anderhalve maand later) weer contact opgenomen, kreeg de mededeling dat ik ze wel op mocht sturen.. Dat dus eind april gedaan, niets meer van gehoord.




Staat de pakjesmeneer vanmorgen voor mijn deur. Vast voor de buren, geeft mij meteen de doos (ipv te vragen wil je dit aannemen) en ik zie de verpakking  :o ???
Gewoon nieuwe laarzen gehad  :o :circle:

Ik baalde vorige week nog van de regen toen ik  op mijn gympen liep, maar nu mag het weer regenen hoor  :biggrin2: :biggrin2:
Door lianneke
#3115950
Fijn is dat he! Zo heb ik al drie paar nieuwe laarzen van Ariat, ook binnen het jaar gescheurd en steeds nieuwe gehad. Maar mn volgende paar wordt toch een ander merk. Ben er wel flauw van.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door