Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door yorokobi
#3115609
Wij gaan binnekort op vakantie met de honden in hijken. Zit er ergens in de omgeving een goede dierenarts dat iemand weet?
Door Flatcoat4ever!
#3115793
Download de app vetfinder op je Phone of tablet en je weet altijd waar de dichtstbijzijnde da is ook ih buitenland, vind zelf rueze handig ook als ik zoals vorige week naar een show onderweg ben en er zal maar iets met mn honden gebeuren, ik weet direkt waar ik heen moet rijden.
Fijne vakantie in Hijken, vergeet niet met je honden nnaar de hondenspeeltuin tussen Hijken en Beilen te gaan!
Gebruikersavatar
Door Dwarreltje
#3115810
Flatcoat4ever! schreef: Download de app vetfinder op je Phone of tablet en je weet altijd waar de dichtstbijzijnde da is ook ih buitenland, vind zelf rueze handig ook als ik zoals vorige week naar een show onderweg ben en er zal maar iets met mn honden gebeuren, ik weet direkt waar ik heen moet rijden.
Fijne vakantie in Hijken, vergeet niet met je honden nnaar de hondenspeeltuin tussen Hijken en Beilen te gaan!
Dat is inderdaad een geweldige tip! Zat wel eens te denken, als er onderweg wat gebeurt...  :-[
Dank dus hiervoor  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door