Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3115592
... een super stoere hanennaam?  :P

Want ik heb vandaag mijn nieuwe kipjes opgehaald.  :D  :yeah:
2 hennetjes en een haantje.  De hennetjes krijgen waarschijnlijk de namen, Emma (meerzomig patrijs) en Emily (wit-zwart columbia).  Het zijn Brahma-krieltjes he. 
Ze komen wonen bij mijn volwassen Brahma hennetje Cari (die wordt deze zomer alweer 5  :o), en tijdelijk ook bij de 2 andere legkippen die op termijn bij mijn ouders gaan wonen. 
Ze zijn wel nog heel erg jong, echt nog kuikentjes...  :baby:  Ale, 3 maand oud, maar ik vind het wel echt nog kleine kipjes.  :)

Dus ik hoop dat dat gaat werken om ze aan elkaar te laten wennen. 
Ik heb de volwassen kippen nu even in een rennetje in een hoekje van de normale ren afgezonderd en vanavond ga ik Cari wel bij de kleintjes op stok zetten. Hopelijk komen die snel overeen en kunnen de kindertjes zich ook wat gaan optrekken aan hun nieuwe grote zus.  Ik hoop ook dat Cari ze leuk gaat vinden want bij de legkippen viel ze toch uit de groep. 
Die twee legkippen blijven nog wel een weekje apart, want anders komt daar zeker te veel ruzie van, en dan kijk ik wel eens voorzichtig hoe de reactie is als ze contact maken. 

Alleszinds, de kleine heer van het gezelschap heeft nog geen naam. Het is een meerzomig patrijs Brahma-kriel haan, dus hij gaat wel imposant worden (dat hoop ik toch).  Dat mag uit de naam dus ook blijken.  :biggrin2:
Iemand suggestie's?  8)

Oh ja, ik zal morgen foto's proberen nemen. ;)
Door Lizzy
#3115602
MarijeEnBoomer schreef: Horny Hank
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Jaaaaaaaaaaaaaa, die is gaaf!!!!

Dan hebben we (op het forum):

Geile Geert
Wippende Willem
Horny Hank

:biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3115613
Ja, horny Henk is wel iets...  :biggrin2:
Horny Harry of Horny Hans rijmt natuurlijk ook...  :P
Maar Henk klinkt wel heel stoer...  misschien zelfs een beetje té  ::)
Ik hoop wel dat hij ook heel lief wordt he  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door