Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3114030
:biggrin2:

Gisteren nadat we met de soos waren weg geweest even samen naar de Makro
Gelijk maar even langs de groenteafdeling

Ik loop te kijken , het was er best druk . Maar ja als je al wat langer samen bent , dan weet je ook wat de ander graag eet
Zegt manlief .... als je nog kuilgras wilt eten .... dat staat helemaal bovenin hoor
( Hij bedoelde alfalfa  :biggrin2: ) Dat eet ik graag .
Ik had het nog niet gezien , ik ben niet zo groot

En dan die mensen , die blikken  :biggrin2:
En natuurlijk ook de nodige opmerkingen ..... van mannen  :biggrin2:

Herkenbaar .... als je samen aan het winkelen bent ? Die oh zo leuke opmerkingen van je partner  ::)  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door koekje
#3114036
Ik vraag tijdens het boodschappen doen wel eens aan meneer of hij nog brokken (cruesli) moet.

Vera vond laatst de kleurtjes van een potje olvarit mooi. Ik zei tegen haar dat ze dat niet lust, dat ze gewoon echt eten krijgt. Toen werd ik wat minder vriendelijk aangekeken door wat andere olvaritmoeders  :biggrin2:
#3114043
Ik zal ook nooit het moment vergeten waarop mijn vriendin door de vloer wilde zakken omdat ik in een overvolle schoenenwinkel riep: "Wauw, wat een geile laarzen!" Tja, iz zomz lastige spraak, die Nederlands... :biggrin2:
Door eelke
#3114254
Anne in Duitsland schreef: Ik zal ook nooit het moment vergeten waarop mijn vriendin door de vloer wilde zakken omdat ik in een overvolle schoenenwinkel riep: "Wauw, wat een geile laarzen!" Tja, iz zomz lastige spraak, die Nederlands... :biggrin2:
Ow is dat echt gek ja? :P
#3114259
eelke schreef: Ow is dat echt gek ja? :P
In het Duits niet. :D Ik merkte pas dat ik blijkbaar iets geks had gezegd toen zowel m'n vriendin als een stuk of vijf mensen om me heen verbijsterd stilvielen. :-[
Gebruikersavatar
Door Riek
#3114336
Herkenbaar  ;D
Zo noemen wij krenten en rozijnen dode vliegen.
Stond ik eens in een ijsjeszaak (hoe heet dat ook alweer? ), en riep ik te hard;  neeeee niet die met die dode vlieg er in!
Gelijk paniek in de tent  ;D
Heb toen ook op hetzelfde volume gezegd dat ik een rozijn bedoelde.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door