Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3114048
We hebben al een poosje twijfels hoe het met Oscar gaat, omdat hij veel laat zien wat zowel goed als slecht kan zijn. Zoals rollen, druk doen, dat soort dingen. Dus vandaag met hem naar de dierenarts geweest om te oefenen op de rontgentafel.

Ik kreeg lekker veel tijd en heb me gewoon vermaakt met Oscar. Makkelijke kunstjes, lekker knuffelen en aaien. En ja hoor, hij ging meerdere keren plat op zijn zij liggen als ik dat vroeg, ook als ie net had geblaft tegen een langs lopende assistente ofzo  :biggrin2:. Dus ik zei, laten we het maar proberen, beter als dit wordt het niet.
De grootste uitdaging was nog om hem op de goede plek te laten liggen. Want hij moet het zelf doen, verschuiven is eng. En de aanwezigheid van de dierenarts en de herrie van de machine was ook wel eng. Maar uiteindelijk kregen we het aardig goed gemikt en dat leverde voor ons doen hele nette foto's op.

Het LSI gebied is nog aan het rommelen. Daar zien we kalkafzettingen en minder ruimte tussen de wervels. Maar in verhouding tot de vorige keer was het niet heel erg veel slechter geworden. De andere wervels waren relatief rustig. Al met al super positief, want vorig jaar waren we bang dat het heel hard ging en dat lijkt nu allemaal wat mee te vallen!

We hoeven ons dus geen zorgen te maken, lekker doorgaan zoals we al doen en over een jaar of wanneer we ons weer zorgen maken nog eens een kiekje maken. Ik ben dus super blij!
Gebruikersavatar
Door Daantje
#3114065
Super zeg  8)
Knap gedaan zo !
Wat zal het een opluchting zijn dat jullie over een jaartje pas weer toe zijn aan een nieuwe APK voor Oscar  :biggrin2:
Dikke knuf voor je kanjer
Door sella
#3114069
Je straalde van blijdschap dat ik je vanmiddag zag. Fijn hoor. En ja de lsi moet uiteindelijk ook verstijfen, dat wat je met een ok versneld doet. Dus dat is wel logisch meer kalkafetting.
Gebruikersavatar
Door Extreme
#3114165
Goed van Oscar hoor dat hij zo zijn best gedaan heeft, en super dat de uitslag goed te noemen was.
Je hebt vast een feestje met oscar gevierd  :jerry:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3114211
Dank jullie wel allemaal!

Ja ik ben super blij met vandaag! Het moest wel even bezinken, want ik had mezelf al voorbereid op slechter nieuws. Gek genoeg wil je hoofd er dan even niet zo aan dat het goed nieuws is.

Toen een andere dierenarts de machine in kwam stellen schrokken Oscar en ik heel erg, want hij kwam zomaar binnen lopen en ik dacht dat ie Oscar wilde gaan aaien. Ik was dus even niet zo aardig en Oscar ook niet, die arme man schrok zich wezenloos. Gelukkig bleef hij even voor een praatje en kon ik uitleggen hoe en wat en even sorry zeggen. Hij vond het gelukkig niet erg, liever goed waarschuwen, dan dat het mis gaat. Oscar herstelde bijzonder snel, dus dat was top. Maar ik vind dat wel confronterend, op die momenten zie ik weer heel duidelijk hoe ontzetten dun het lijntje is en dat vind ik elke keer weer heel heftig. Het kost dan even tijd om blij te zijn met dat alles goed ging, mijn hoofd gaat eerst even op hol met alles wat fout had kunnen gaan.

Oscar is heel erg moe van alles en heeft heerlijk liggen slapen de rest van de middag. En net hebben we nog heel uitgebreid geknuffeld en heb ik hem verteld dat ie de aller, allergrootste kanjer van de hele wereld is!
Door Mowgli
#3114214
Wat een fijn nieuws zeg! Knappe man, die Oscar, dat hij het aandurfde :)
Fijn trouwens dat jullie dierenarts zo veel begrip heeft en jullie deze mogelijkheid geeft :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door