Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door cj
#3114070
Heeft er iemand behoefte aan een stuk tenttapijt merk Bolon, 4x2 meter (helemaal heel natuurlijk)? Er komt waarschijnlijk nog meer, ben de schuur aan het opruimen.
Gr. Saskia
Door cj
#3114090
In Zaandam. Maar misschien is er een lijntje te regelen.
Saskia
Door Anne in Zweden
#3114093
cj schreef: In Zaandam. Maar misschien is er een lijntje te regelen.
Saskia
Dat zou fijn zijn, want daar kom ik nou werkelijk nooit in de buurt! ;D Of wat weegt het pakket eventueel? Is het met de post te versturen?
Door cj
#3114270
Geen tenttapijt, wel (waarschijnlijk) meer kampeerspullen. Stop niet met kamperen hoor, maar heb een verzamelwoede wb spullen.
Ok Anne en Kim even pben?
Saskia
Eelke mocht je evt interesse hebben, ben regelmatig in Roosendaal.
Door eelke
#3114277
Oooh Roosendaal is natuurlijk zeer goed te doen :)

Mocht je nog meer dingen tegenkomen, hoor ik het graag!
Door Anne in Zweden
#3114303
cj schreef: Geen tenttapijt, wel (waarschijnlijk) meer kampeerspullen. Stop niet met kamperen hoor, maar heb een verzamelwoede wb spullen.
Ok Anne en Kim even pben?
Het lijkt me het handigste dat jij en Kim eerst effe pubben. Ik heb er geen vliegende haast mee, dus als Kim weer eens bij jou in de buurt is, kan ze het tapijt gewoon achter in de auto mikken, en ik kom het dan wel een keertje ergens tegen op de lijn West-Duitsland - Midden-Zweden. :biggrin2: Hartstikke fijn, en heel erg bedankt allebei!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3114508
Even klein vraagje, hoe groot is het tapijt in opgerolde / opgevouwen staat?
Aangezien ik maar een gewone kofferbak heb en geen stationwagon...  ::)
Door Anne in Zweden
#3114517
Kim_S schreef: Even klein vraagje, hoe groot is het tapijt in opgerolde / opgevouwen staat?
Aangezien ik maar een gewone kofferbak heb en geen stationwagon...  ::)
Zal toch niet groter en zwaarder zijn dan een elandengewei? :P :biggrin2:
Door sella
#3114530
In uiterste geval, kan ik ophalen in zaandam, ergens begin augustus naar Sneek, dan komt er vast wel een meneer ronald ook weer eens in die praktijk voor wat medicatie en kan het mogelijk dichterbij kim komen en kan die het weer meenemen voor Anne?
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3114574
sella schreef: In uiterste geval, kan ik ophalen in zaandam, ergens begin augustus naar Sneek, dan komt er vast wel een meneer ronald ook weer eens in die praktijk voor wat medicatie en kan het mogelijk dichterbij kim komen en kan die het weer meenemen voor Anne?
Het rijden is niet echt het probleem. Meer de ruimte die het ding inneemt.
Maar als het bij mij niet past dan is het fijn als het met een ander lijntje mee kan  :)
Anne in Duitsland schreef: Zal toch niet groter en zwaarder zijn dan een elandengewei? :P :biggrin2:
In dat geval past het op de achterbank  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door lauraV
#3115143
ziet dat spul als een soort van antieslipmat uit ?
heb hier ook nog behoorlijk van dat spul liggen wat weg kan ...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door