Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Debernertuin
#3113652
Beste Hondenliefhebbers!

Ik ben nieuw op dit forum en wil mij even voorstellen.
Mijn naam is Nikita en ben een hele trotse eigenaar van een Geweldige Bernersennen Reu van 2,5 Jaar Genaamd Harry.

Harry krijgt al iets meer dan 1,5 jaar Vers Vlees van Lotgering, vanwege wisselende kwaliteit van Lotgering waardoor hij vaak wisselende ontlasting had vaak plakkerig, wilde ik graag andere merken proberen. Ik heb hem nu 2 weken Carnibest gegeven en zie al duidelijk verschil.
Prima ontlasting, schonere ogen&neus.
Nou was mijn vraag: welk KVV raden jullie aan, Ik vind carnibest erg goed maar wel erg duur voor een hond die makkelijk een kilo per dag nodig heeft. Nu dacht ik om de kosten ook wat te verlagen dat ik het misschien moet combineren met lotgering maar vanwege de kwaliteit de laatste tijd ben ik daar ook niet meer een voorstander van....
Weten jullie misschien een merk dat lijkt op carnibest of hebben jullie andere ideeën ik hoor het graag! ( ik wil niet gaan Barfen)

Groetjes Nikita&Harry!
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3113943
Welkom!

Over KVV, er is niet één merk 'het beste'. Er zijn beter en minder goede merken, Lotgering is inderdaad een minder goed merk. Omdat vaak niet duidelijk is wat er nou precies in een KVV zit, kun je het beste meerdere merken KVV afwisselen.
Door malinois.
#3113944
Ik wissel af: lotgering (3 dagen) dogmeat (enkelvoudig 1 dag), kivo (1 dag) en smuldier (1 dag) De duurdere merken bevielen hier weer absoluut niet. Daarnaast nog 1 barfdag.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door