Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door ruurd
#3113320
Vandaag mee geweest met de buurvrouw voor een hondje, zij wou al heel lang een hondje voor de gezelligheid en voor haar jongste dochter. Haar jongste dochter is licht autisties en hebben stiekem wat hoop dat ze wat uit haar stulp komt.
En het beestje direct op kvv gezet, arme dier is behoorlijk uhm.. mager.
Weegt nu 10 kilo en zou zoals ik schat ong. 13 a 14 kilo moeten wegen.

We zetten het beestje nu eerst ff op 2 keer 200 gram per dag en dan maar eens kijken wat hij ong. nodig heeft aan grammen.
Door Lizzy
#3113325
Ja, prima om mee te beginnen Ruurd!

Hebben jullie het hondje uit het asiel opgehaald?
Gebruikersavatar
Door ruurd
#3113542
Teddy, inmiddels om gedoopt naar Bobby, komt uit een asiel/opvang. Volgens de mensen daar was hij sterk vermagert omdat hij daar niet goed op zijn plaats was, dat kan, hoewel ik mijn twijfels wat heb, maar goed. Bobby moest ook nog leren traplopen, hier heb ik een van mijn honden voor gebruikt en het kereltje liep binnen 5 minuten trap  :biggrin2: .
Bobby is een straat/asiel hond uit Roemenie,  net 1 jaar oud en erg pienter. Voor de kunstjes, zit, af, etc. Ga ik de buurvrouw helpen, maar dan door middel van mijn honden, die van mij kennen het hele repertoire wel en goed voorbeeld doet volgen  :)
Gisteravond, ben ik ook mee geweest met een uitlaat ronde om te zien hoe het gaat tussen Bobby en de jongste dochter, dat gaat rond uit geweldig  O0 . Ik wou dat die van mij zou netjes mee liepen  :-[
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door