Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door vagebond
#3113293
Het is nu stil als ik met mijn paard Goofy aan het einde kom van het fietspad. Normaal slaat ie altijd aan, geen ijzers, en maar een klein stukje over het fietspad, altijd sloeg ie aan. Nu is ie gepakt, gewoon doormidden gebeten door een loslopende agressieve hond. Ik ken de eigenaar van deze teckel niet, en de teckel zelf zag ik af en toe. Toch moet ik huilen om zoiets achterlijks. Hoe kan het gebeuren, midden in een woonwijk, zo'n hond. Hij had ook nog een Mops te pakken, maar die had een tuig om, dat het beestje gered heeft. Mops was herstellende van een hernia...........
Gr. Ingrid
Door Anne in Zweden
#3113322
Och gos, wat een drama... Zo'n teckeltje heeft natuurlijk ook geen schijn van kans tegen een grote agressieve hond. :'( Intens verdrietig, sterkte.
Door vagebond
#3113371
Ik ga die mensen een kaartje sturen, ik vind het zo erg, kan er gewoon niet bij dat zoiets gebeurt. De hele nieuwbouwwijk in rep en roer natuurlijk. De eigenaar van die agressieve hond is er net komen wonen, plus een gezin met drie kinderen. Ze wonen nu midden in een wijk met heel veel honden, hoe kan dat gebeuren? Hond liep als een dolle stier door de wijk heen met een schreeuwende eigenaar er achter aan.
Ingrid
Gebruikersavatar
Door Aradia
#3113375
Ongelooflijk !! Wat erg!! Ik kan me voorstellen dat je ze een kaartje wilt sturen. Medeleven tonen en steunen is het enige wat je nog kan doen. Teckeltje had dit zeker niet verdiend !!!  :'( :'(
Door Lil
#3113385
Ach wat vreselijk verdrietig.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door