Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3112877
Op vrijdagavond 29 mei aanstaande komt Lizzy Plat-Coelers haar boek 'Rauwe voeding voor honden" signeren bij EKO4petz aan de Albert Verweystraat 54 in Noordwijk.
De signeersessie begint om 19.00 uur, het boek kan ter plekke worden aangeschaft en direct worden gesigneerd. Na de signeersessie (van 20.00 - 21.00 uur) is er ruimte voor het stellen van (individuele) vragen

In het kort:

Wat: signeersessie Lizzy Plat-Coelers
Wanneer: vrijdagavond 29 mei
Hoe laat: 19.00-21.00 uur
Waar: EKO4petz Albert Verweystraat 54, 2202NP Noordwijk aan Zee (ZH) gratis parkeren voor de deur met parkeerschijf (max. 2 uur)
Kosten: geen (aanschaf boek uiteraard tegen reguliere prijs)

De winkel is i.v.m. koopavond gewoon geopend.
Laatst gewijzigd door Sarah5 op vr 15 mei 2015, 15:18, 1 keer totaal gewijzigd.
#3113169
Dat is lief van je Lia, dank je :-*. In geval van zo'n signeersessie is het handig dat een boekenverkooppunt (dierenwinkel, webwinkel, boekenwinkel) de boeken verkoopt en ik in de winkel of ruimte kom zitten om te signeren (voor wie dat leuk vindt he, het boek mag ook zonder kriebel van mij hahahaha). Dat geeft ons ook de ruimte voor het vragenuurtje en in het geval van Sarah's winkel kunnen mensen zelfs nog even lekker shoppen (ohhww, zulke leuke dingetjes kun je daar kopen - ik twijfel zelf of ik mijn portemonnee meeneem of thuis laat.... Ik denk dat ik 'm meeneem :biggrin2:). Maar je bent een schat!

Leuk Sarah, bedankt, ik verheug me er al heel erg op :)! Ik hoop dat we er een hele gezellige informatieve avond van gaan maken!
Laatst gewijzigd door Lizzy op za 16 mei 2015, 08:37, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door