Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3110789
In 2014 2 nestjes van 1 pup. 1e geen bloed laten prikken (teef stond duidelijk, reu wilde niet dekken), 2e nieuwe progesterontest C1 t/m 4. bij eigen DA. Ik ga er nu 2 laten dekken met de "normale" prog test. Ik wil graag cijfertjes zien. Die C-zus test vertrouw ik niet. Ik wil echt de cijfertjes 10 of 13 of 15 zien.
Laatst gewijzigd door *Lia* op vr 24 jul 2015, 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3113002
Wat een gezeik weer. Nu 3 keer bloed wezen prikken. 3e keer vandaag om 12.15 uur. Ik breng het rechtstreeks naar Roosendaal. Ik bel rond 15.00 uur naar mijn DA. Nee, nog geen uitslag gekregen. Ik bel rond 15.30 uur naar Visdonk, oh, het staat nog in het apparaat. Met een half uur bellen we de uitslag door naar uw DA. (want de uitslag kan alléén via mijn DA. Ik heb geduld en KAN NIET LANGER WACHTEN, IK WIL HET WETEN !!!!!!!!! Rond 18.30 uur weet ik nog niks. Ik bel weer naar mijn DA, die gaat gelijk met Visdonk bellen en meldt het mij gelijk. 5 min. later gaat de tel. Uitslag 11 ng. Morgenochtend vroeg gaan we naar de reu. Het prog. gehalte is in 2 dagen super gestegen. Van 3 naar 11. Duimen aub. 
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3113073
Morgenochtend vroeg gaan we naar de reu rijden. Navigatie in het stopcontact, tel. opladen, knip vullen, colaflesje vullen, klein hapje voor onderweg meenemen. Ik ben er klaar voor. Als alles goed gaat, rij ik maandag nog een keer. Whish me good luck. Ik heb het aanbod gekregen van een andere fokker om te blijven logeren voor die 3 dagen, maar ik heb er nog 6 zitten thuis, dus dat gaat niet lukken. Het zou 800 km schelen met rijden. Maar goed: We gaan ervoor.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3113075
yorokobi schreef: Wat een gedoe met die testen. Ik ben blij dat ik bij sleeuwijk zit. Ik verwacht nu ook voor het eerst 2 nesten.

Ben jij al wezen dekken ? Of verwachten we straks om dezelfde tijd 2 nestjes?
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3113080
yorokobi schreef: De ene is nu 6 weken drachtig en de andere 5 weken.

Oh, dan lig je al een heel eind verder dan ik. Ik ga morgen voor de 1e keer dekken. Onze nestjes zijn zo klein. mocht je gelijk spelen ontkom je er niet aan er 2 te laten dekken.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3113082
yorokobi schreef: Ja dat hebben wij ook. Heel spannend allemaal. Je gaat nu met 1 weg morgen? De andere is nog niet zover?

De andere zal naar aannemen precies (ongunstig voor prog. test) in het Pinksterweekend vallen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door