Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Cindy de Wolf
#3112939
Wie o wie heeft er al ervaring met een was/droog combinatie, dus een wasmachine en wasdroger in 1.
Onze droger is nu echt economisch dood en mijn wasmachine kan ik met geen goed fatsoen na 20.00 aanzetten, maakt ietwat kabaal....
Afijn nu dus de hamvraag alleen de droger vervangen en wachten tot de wasmachine echt komt te overlijden. Of een 2 in 1 machine kopen (gezien de reviews ben ik bang dat dit nog wat doorontwikkeling vraagt maar a la) of beide machines nu maar gelijk vervangen. Het liefst heb ik een 2 in 1 ook qua ruimte (meer ruimte voor bakjes en zakjes voor mijn hobby :P). Maar goed afijn heeft er hier iemand al ervaring mee????????
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3112958
geen idee  :biggrin2: Leek me ook wel handig maar heb toch 2 aparte.
Tegens:
nu doe ik wassen en drogen tegenlijk, in 2in 1 kan dat niet ben je langer bezig als je meerdere machines wil draaien
1 van de 2 kapot betekent beide kapot, en slijt evt sneller.
Voors:
minder ruimte in beslag
Hoef je niet tussendoor over te laden

Maar dus geen ervaring. heb het destijds niet aangedurft en denk dat ik liever op 2 losse zal blijven (heb de ruimte)
Door Lil
#3113047
Ik. Een goedkope indeshit. Deed het prima. 4 jaar lang en toen moest ie naar het stort. Vette pech denk ik die van pa leeft al 6 jaar.
Door Lida. S
#3113053
Het is ruimte besparend, maar ik ben er niet blij mee. Anders kon ik wassen ene drogen tegelijk. Nu kost het allemaal veel meer tijd.
Door Lil
#3113063
Lida. S schreef: Het is ruimte besparend, maar ik ben er niet blij mee. Anders kon ik wassen ene drogen tegelijk. Nu kost het allemaal veel meer tijd.
Dat heb ik nooit gekund.  Geen mogelijkheid tot extra groep.
Door Lil
#3113097
hannabelgje schreef: Hier zitten ze ook op 1 groep en ze kunnen gewoon tegelijk aan.
Hier vloog de hoofdzekering eruit...
Maar geloof dat de combiketel ook op die groep zit.
Door Borke
#3113125
Ik zou het nooit willen hebben zo'n combi, lijkt me veel te veel tijd kosten om te wassen/drogen.
Tenzij je 80% van de was buiten de droger droogt, maar dat doe ik niet.
Gebruikersavatar
Door renate1982
#3113134
Ik heb er ook eentje, een Indesit. Een mega afrader. Het enige wat ik in de droger gooi zijn de hondenspullen. Eigen kleding of handdoeken niet, het komt er best muffig uit :(
Door Lil
#3113135
renate1982 schreef: Ik heb er ook eentje, een Indesit. Een mega afrader. Het enige wat ik in de droger gooi zijn de hondenspullen. Eigen kleding of handdoeken niet, het komt er best muffig uit :(
Bij mij en pa juist hele frisse kleding.  Welk type heb je? Er zijn er 2.
Door renate1985
#3113155
Ik had ook een indesit was/droog combi. Die van ons had het ruim 6jaar volgehouden maar ben heel blij dat ik nu een aparte wasmachine en droger heb.

De indesit had een hele lange tijd nodig om een was te wassen en drogen.
Nu hoef ik maar 1 uur op de was te wachten, daarna in de droger en eventueel kan een nieuwe alweer in de wasmachine.

Bij de indesit kan je kiezen voor wassen en drogen of alleen wassen of alleen drogen.
Na 3uur!! Wassen en drogen kwam mijn was er nog steeds niet helemaal droog uit. Alles moest ik achteraf weer ophangen.
Door Lil
#3113171
renate1982 schreef: Ff gespiekt Indesit WIDL146
Las op internet dat meer mensen daar last van hadden.
Hier de iwdc6145 waterbalance. Ik gebruik bij drogen alleen sensorprogramma dus geen tijd dat voelt hij prima. Als ik terug kom van werk is de was kurkdroog (maar wel gekreukt, maar dat kwam hij uit losse droger ook).

Voor de mensen met een aparte droger. Ik moest op mijn oude 120 tot 180 minuten kiezen. Dus dat de combi wast en droogt in 3,5 uur vind ik normaal.  Dat is 1 uur wassen en 2, 5 uur drogen.

Maar goed kreng moet wel meer dan 4 jaar meegaan grrrrr....
Laatst gewijzigd door Lil op za 16 mei 2015, 10:38, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door