Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3111587
Gisteren met 1 van de meisjes bloed laten prikken (progesterontest)  bij Dierenhospitaal Visdonk in Roosendaal. Mijn DA zat vol, of ik heb me af laten schepen door zo'n meisje die aan de balie zat (dat gebeurt geen 2e keer, want een teef zegt niet: Ik hou mijn eieren wel vast voor later) Alles prima, gezond meisje, bloed afgenomen, nu naar kassa !!!!!!!!!!!!!! € 80,28. Ik lieg het echt niet. Morgen naar mijn eigen DA en ik ga hoe dan ook. Niet 1 assistente verteld mij dat er geen plekje is om een beetje bloed af te nemen. En ja echt........... dan ga ik het zelf naar Visdonk brengen voor de helft van de prijs.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3111625
Het is toch niet normaal meer. Een nestje fokken is niet leuk meer. Ik krijg heel veel klachten van andere fokkers dat je je pups voor Belgie en Duitsland vast moet houden tot 15 weken. En dan ga je iets bedenken om die regel te omzeilen.
Laatst gewijzigd door *Lia* op di 12 mei 2015, 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door nova
#3111849
heb ik heel recent  laten doen:

21,54  consult DA  per keer  prikken:
20,00 euro per keer  voor  de laboratorium kosten.
heb de bloedjes zelf  weggebracht

maar sjeeeeesus.... wat een verschil Lia, je hebt bijna het dubbele betaald  :o
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3112038
Ben net terug van mijn eigen DA...............................€ 25.00  Ik lieg het niet. Maandag gewoon € 55.00 weggegooid.
Gebruikersavatar
Door nova
#3112371
*Lia* schreef: Ben net terug van mijn eigen DA...............................€ 25.00 Ik lieg het niet. Maandag gewoon € 55.00 weggegooid.
maar komen daar nog lab. kosten bij?
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#3112529
Zozeg..niet gepist en toch nat... wat een prijsverschil, kan me voorstellen dat je boos bent!
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3112569
de Meiden schreef: Zozeg..niet gepist en toch nat... wat een prijsverschil, kan me voorstellen dat je boos bent!

Van die weggegooide 55, had ik bij mijn DA 2x kunnen laten prikken, en nog geld over.
Gebruikersavatar
Door Riek
#3112740
Bij een da hier in Ede kost de 1e x 100 euro.
En de keren daarna 80 euro.
En dan had ik het nog zelf naar het ziekenhuis moeten brengen.
Gebruikersavatar
Door nova
#3112768
Riek schreef: Bij een da hier in Ede kost de 1e x 100 euro.
En de keren daarna 80 euro.
En dan had ik het nog zelf naar het ziekenhuis moeten brengen.
gebruikt hij gouden spuiten? das wel een heel grof tarief...
Tijd om dat elders te laten doen ;)
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3113003
Vandaag weer wezen prikken tot groot afzien van Merlynn, arm meisje. Ze is wagenziek bij heuvels, bochten, slecht wegdek ed. En ja hoor weer 25.00 euro. Dus een foutje is het echt niet. Morgen gaan we naar de reu.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door