Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3112499
Heeft iemand een tip om boomhars veilig te verwijderen van je hond? ::)
Fritzi heeft haar neus weer eens in zaken gestoken...... :biggrin2:. En nou heeft ze vlak boven haar oog een vlek boomhars zitten. Dat trekt vuil aan dus mijn Dalmaat heeft er een bruine stip bij :biggrin2:. Maar ik wil het er toch wel graag af hebben. Iemand een tip om het er veilig af te krijgen?
Laatst gewijzigd door Lizzy op do 14 mei 2015, 17:42, 1 keer totaal gewijzigd.
#3112508
Klinkt misschien raar: een citroen halveren en over de betreffende plek wrijven. Ik kreeg de tip ooit van een ouder vrouwtje om hars uit sportkleding te halen. Bij het handballen wordt er hars gebruikt voor meer grip op de bal. En aangezien ik keeper ben en daardoor veel van die ballen tegen me aankrijg, zitten er op mijn sportkleding vlekken/plekken hars.
Door Lizzy
#3112568
Nou, de combinatie van een beetje olijfolie, oogmake-up remover en als finishing touch citroensap heeft behoorlijk z'n werk gedaan, ze ziet er weer toonbaar uit :biggrin2:

Geen van alle hielp in z'n uppie maar de combinatie van de 3 deed ut 'm :biggrin2:
Door Lil
#3112583
Lizzy schreef: Nou, de combinatie van een beetje olijfolie, oogmake-up remover en als finishing touch citroensap heeft behoorlijk z'n werk gedaan, ze ziet er weer toonbaar uit :biggrin2:

Geen van alle hielp in z'n uppie maar de combinatie van de 3 deed ut 'm :biggrin2:
TOP! Zet hem svp in de bieb of zo. Hier zit de hele auto onder de hars dus grote kans dar mijn honden ook vlekken zullen oplopen.
#3112679
Lizzy schreef: Nou, de combinatie van een beetje olijfolie, oogmake-up remover en als finishing touch citroensap heeft behoorlijk z'n werk gedaan, ze ziet er weer toonbaar uit :biggrin2:

Geen van alle hielp in z'n uppie maar de combinatie van de 3 deed ut 'm :biggrin2:
Geen voor en na foto? Had het verschil wel willen zien Lizzy ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door