Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3111702
Zit daar een vervangbare batterij in ?? Volgens mij niet. Ik wilde naar Vodaphone wat overmaken maar het ging niet. Ik had geen "beeld" op de reader. Morgen maar even naar de bank dan.
Door eelke
#3111704
En dan krijg je waarschijnlijk geen nieuwe want de bank zelf heeft ze vaak niet meer op voorraad dus dan moeten ze vanuit het landelijke punt verstuurd worden. :P
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3111705
eelke schreef: En dan krijg je waarschijnlijk geen nieuwe want de bank zelf heeft ze vaak niet meer op voorraad dus dan moeten ze vanuit het landelijke punt verstuurd worden. :P

Dat meen je niet hè. Verd............. ik kan dat ding niet missen. Dan toch morgen ochtend maar even naar de bank fietsen.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3111709
Ik mag het hopen. Ik gebruik die reader best vaak. Ik heb al naar kleine schroefjes zitten zoeken, maar kan niks vinden. Het is één compact gevalletje. Je kan niets vervangen.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3111710
Nee, weggooien.

Ze hebben vaak gewoon readers op voorraad hoor. Ik heb er laatst ook één gehaald, ze hadden een hele stapel liggen.
Door eelke
#3111714
Oh mijn laatste ervaringen waren anders...omdat er een nieuwe reader komt en de oude dus niet meer veel gemaakt worden.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3111715
Hope schreef: Nee, weggooien.

Ze hebben vaak gewoon readers op voorraad hoor. Ik heb er laatst ook één gehaald, ze hadden een hele stapel liggen.

Oh, goed nieuws. Morgen even naar de bank op het fietsje.
Gebruikersavatar
Door Nero
#3111735
Ik heb hem ook omgeruild maar dat is al wel een half jaar geleden. Ik weet niet of met het zicht op de scanner de voorraad nu verandert is. Toen waren er nog genoeg iig.
Gebruikersavatar
Door Fotogravinnetje
#3111736
Je hebt ook kans dat je geen nieuwe reader, maar een scanner meekrijgt. Als je geen problemen hebt met kleine lettertjes is de scanner wel zo gemakkelijk in gebruik. Wel veel kleinere lettertjes en cijfertjes dan de reader...
Door keetje
#3111765
Ik heb vorige maand nog gewoon een reader bij de plaatselijke bank gekregen. Diegene daarvoor kwam over de post al de volgende dag dus echt lang duurde dat allemaal niet.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door