Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door vanhaut
#3111467
Yara (labrador ) is overgevoelig voor granen is gebleken. Ze eet normaliter vlees. Maar omdat ze mee gaat naar Kroatië moet ze op brok.

Welke brok is geschikt ? Ik zoek iets voor 3 weken en het makkelijkst is het als lizzy (haar dochter ) ook op dezelfde brok te zetten

Wie denkt we even met me mee?
Gebruikersavatar
Door Radja
#3111475
Waarom brok? Is er geen winkel in de buurt waar vlees te koop is? Tijdens een vakantie hoef je het namelijk niet zo nauw te nemen. Kan Yara tegen kip?,gewoon lekker een poot oid in de super/markt halen, 1 x per week en visje evt yoghurt en/of wat groente. Een stukje lam en een eitje,rund,kalkoen,enz.
Gebruikersavatar
Door nova
#3111485
vanhaut schreef: Yara (labrador ) is overgevoelig voor granen is gebleken. Ze eet normaliter vlees. Maar omdat ze mee gaat naar Kroatië moet ze op brok.

Welke brok is geschikt ? Ik zoek iets voor 3 weken en het makkelijkst is het als lizzy (haar dochter ) ook op dezelfde brok te zetten

Wie denkt we even met me mee?
ikke, want ik denk nl.  dat dit topic geen lang leven beschoren is  ;)

Inhoudelijk kan ik je ook al niet helpen,  maar misschien heb je wat aan de tip van Radja.
Gebruikersavatar
Door Sarah5
#3111498
Er zijn verschillende graanvrije opties voor op vakantie ook brok.

De 2 opties die het dichtst bij vers in de buurt blijven zijn K9 Natural (gevriesdroogd zoals al gezegd) en Ziwipeak. Zijn wel beide aan de prijs.

Dan heb je de graanvrije hoog vleesgehalte brok Orijen, Acana, Dog Lovers Gold en zo verder.

Succes!
Gebruikersavatar
Door Hope
#3111499
Heel eerlijk hè, als ik op vakantie ging en mijn hond had geen bijzondere voedselallergie, ging ik ook voor iets anders dan vers.

Ik zou gaan voor K9 Natural. Als dat te duur is Orijen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door