Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lida. S
#3111351
heb ik toch nog wat positiefs ontdekt. Het had erger kunnen zijn. Ik weet dat de politie zei dat naast het vlees ook mijn auto, mijn geld en mijn computer in beslag genomen zouden worden. En dat de boete van de voedsel en warendienst minimaal 10.000 zou zijn. Als ik daar allemaal aan denk dan raak ik weer in paniek. Het vlees mocht ik houden en mijn auto en de rest ook. Dus ik heb reden om blij de zijn.
Door Lida. S
#3111363
Annemarie Rijnveld schreef: Hè, ik snap het bericht niet..ben je aangehouden door de politie, boete wegens vervoer van vlees?
Ja, ik ben een zware crimineel.
Door lianneke
#3111377
Ik denk, dat het eerst hoog van de toren blazen was of bluffen, omdat ze ook het fijne niet wisten.
Ze moeten zich schamen om je zo te intimideren.
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3111399
Hopelijk waren het loze dreigementen een loopt het met een sisser af. Qua geld en vlees hebben ze sowieso niks te willen of te bewijzen lijkt me. Ze hebben het ook niks gezien toch?

Is de grootste schrik er een beetje af? Wat een gedoe allemaal zeg voor jou. Bespottelijk ook, om zo behandeld te worden  >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door