Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door miik
#3111297
Ik ben op zoek naar een heupgordel voor de honden en ik was benieuwd of er hier iemand is die er eentje over heeft of eentje die gewoon werkloos is....
Of anders mensen die een tip hebben welke wel goed is (of fijn) of juist niet....
#3111354
waarvoor wil je m gebruiken? heb je een hond(en) die aan de lijn trekt? 
ik heb er een maar die gaat helaas niet weg.

ik heb een manmatt, ben er zeer tevreden over, waar je op moet letten is dat je een brede band hebt en dat deze niet omhoog gaat schuiven daarvoor zitten er aan de meeste bandjes.  en een lijn met eleastiek is ook wel aan te raden.

ik heb ook een ruffware gehad, buiten dat mijn hond die stuk getrokken had was de band te smal en als je dus een hond hebt die trekt of ermee wilt gaan canicrossen is dat echt niet fijn.
Door miik
#3111444
Dankje voor de tip. Ik had op animal event met verschillende in mn handen gestaan, maar had gewoon echt geen idee of ik een smalle of brede nodig zou hebbben... dus had bedacht dat eerst lenen of uitproberen misschien handiger zou zijn ;)
Ik heb borders van 15 kilo ongeveer die niet hard trekken, maar ik wil het canicrossen gaan proberen, en het zijn natuurlijk wel werkhondjes, dus ik weet niet in hoeverre ze dan ineens wel keihard gaan trekken  8)
Het is dus niet voor het uitlaten, dan lopen ze lekker los !
De lijn met elastiek heb ik, die gebruik ik ook als ze voor de step lopen.
nikèdog2000 schreef: Ik heb er nog 1 die werkeloos is
Ik stuur je een berichtje !
#3111453
miik schreef: Dankje voor je reactie Chantal, maar ik denk dat die voor de canicros wat minder geschikt is.
Had ik er misschien gelijk bij moeten zetten wat ik ermee dacht te gaan doen ;)
Oww nee dat is misschien niet handig  :biggrin2: Ik wandel er gewoon mee, ideaal handjes vrij!
Door miik
#3111454
luka en kira schreef: Ik heb er een besteld bij Naomi DH Dog Toys    https://naomidhdogtoys.wordpress.com/
Niet duur en erg tevreden over.
Oh neeej.. dan moet ik weer van die leuke speeltjes ook kopen  8)  ze zijn echt helemaal gek op die bungee dingen van haar !
Maar ehhh ik zie er geen heupgordel bij staan, wat voor soort heeft zij ? Waar vind ik een foto ?
#3111456
miik schreef: Oh neeej.. dan moet ik weer van die leuke speeltjes ook kopen  8)  ze zijn echt helemaal gek op die bungee dingen van haar !
Maar ehhh ik zie er geen heupgordel bij staan, wat voor soort heeft zij ? Waar vind ik een foto ?
Er staat geen foto van op haar site maar ze verkoopt ze zeer zeker. Misschien haar een mailtje sturen?
En ja die speeltjes vinden ze hier ook het einde :D :D :D
#3111490
Ik heb een brede en vind dat voor mijn honden echt super.. (ze kunnen giga trekken). Mijn vriend die nog zat te dubben heeft een smallere geprobeerd (die van onze "gezamelijke" vriendin) en ook hij gaat voor de brede.
Ik heb die van mij op een show gekocht.. tig jaren geleden
Door miik
#3111493
koekiesranch schreef: Ik heb een brede en vind dat voor mijn honden echt super.. (ze kunnen giga trekken). Mijn vriend die nog zat te dubben heeft een smallere geprobeerd (die van onze "gezamelijke" vriendin) en ook hij gaat voor de brede.
Ik heb die van mij op een show gekocht.. tig jaren geleden
Oke duidelijk. Dan denk ik dat een brede misschien wel de beste optie is :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door