Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Cindy de Wolf
#3110686
Vriendlief heeft 11 jaar geleden een partij zakjes opgekocht en na 11 jaar is het einde in zicht dus ik moet nu voor het eerst weer zakjes kopen om te portioneren. Dus brand los;welke zijn wel/niet handig?

Flodder en Dwarrel heeft voor mij wat gehaald bij de Ikea maar zijn er meerdere die aan te raden zijn? Het liefst zou ik ook wat kleur erin willen hebben. Dan hoef ik niet alles mee te stickeren maar een beetje werken met kleur coderen. Maar goed alle tips zijn welkom.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3110695
Ik gebruik de diepvrieszakjes van AH. Daar zit zo'n vakje op waarop je kunt schrijven. En inderdaad die van Ikea.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3110729
Ik gebruikte zakjes van Dirk (rolletje), maar nu heb ik ze van Zeeman, een stuk dikker/steviger, kost dacht ik €0,99 (100 st).......
Gebruikersavatar
Door Thea
#3110896
Ikea en bij de Action hebben ze rollen met grote dikke zakjes 100 voor 2,99.
Ik vind ze prettiger dan de dunne zakjes die je bij groothandel koopt. ;)
Door Lizzy
#3110955
Wij gebruiken nu die van de Action.

Maar als je een KVK nummer hebt kan ik je de Paardenkoper aanbevelen. Die hebben meer zakjes dan je voor mogelijk kunt houden. Hele stevige en hele grote. En diepvrieszakken. En kleine zakjes. En alles daar tussen in.

Die VEN had vroeger ook dozen met fijne stevige plastic zakken. Geen idee of ze die nog hebben of niet, ik kom er nooit meer....
Door Lil
#3110991
Ik vond die van de Ikea heel vervelend. Action gaat wel. Het liefste heb ik die van de Duitse Aldi, met zo'n ritsluiting tegen zelfde prijs als die dichtdrukstrips hier.
Door Anne in Zweden
#3111005
Lil schreef: Ik vond die van de Ikea heel vervelend. Action gaat wel. Het liefste heb ik die van de Duitse Aldi, met zo'n ritsluiting tegen zelfde prijs als die dichtdrukstrips hier.
+1. Bij de eerste keer gebruik werken ze uitstekend, maar ik was zakjes die nog heel zijn na het ontdooien altijd uit met een heet sopje, en mijn ervaring is dat die dichtdrukstrips dan niet meer zo goed in elkaar glijden.

Lil, welke zijn dat, die van de Aldi?
Gebruikersavatar
Door Hope
#3111045
Hier de diepvrieszakjes van de action. Werken fijn, zijn mooi stevig en scheuren vrijwel nooit.
Door Lil
#3111071
Anne in Duitsland schreef: +1. Bij de eerste keer gebruik werken ze uitstekend, maar ik was zakjes die nog heel zijn na het ontdooien altijd uit met een heet sopje, en mijn ervaring is dat die dichtdrukstrips dan niet meer zo goed in elkaar glijden.

Lil, welke zijn dat, die van de Aldi?
Meer keuze dan 1 of 3 liter heb ik niet...
Is huismerk niet alio of zo iets?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door