Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nadia
#3110965
Dat big ass keuken project :D

Week 31 word hij geplaatst :D
Week 24 word de vloer gegoten voor de vloer verwarming (hebben gekozen voor een nabouw systeem, water op de CV). Over 6 weken de nieuwe kozijnen. Stucen, nieuw plafond, nieuwe verlichting. De boog met gemetselde stenen waar ik op verliefd was bij het kopen van het huis gaat eruit. Nieuwe rolluiken. Binnendeuren. Alles word gestript en we opgebouwd.
Zodat we hopelijk de laatste week van onze vakantie kunnen genieten van de nieuwe keuken.
Ik kijk nu aan uit naar camperen in eigen huis. *not*

Zoooo blij dat het gaat beginnen :) heb zooooo sch**t genoeg van deze keuken.
Door DJ_Doerak_Tucker
#3110970
Leuk!! Ben benieuwd naar het resultaat! En ja, sterkte...  :biggrin2: Hoop dat alles volgens plan gaat verlopen en dat je inderdaad de laatste week kunt genieten, maar vaak loopt er wel ergens iets mis. Dat je er even rekening mee houdt  ;).
Door Nadia
#3110976
Dankjullie.

Ja dat er "vanalles" mis zal lopen ben ik me al helemaal op aan het voorbereiden. Ik vind het ook rete spannend. Pff.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3110989
Ooooohw succes! En sterkte, haha.

Wij moeten ook een nieuwe keuken. Als we weer centjes hebben  ::)
Ik stel het zo lang mogelijk uit, want ik zie dat dus echt helemaal niet zitten. Wij leven in onze keuken. Gelukkig ga je nu wel het mooie weer in en valt het hopelijk allemaal een beetje mee.

O jemig. Ik zou me echt geen raad weten met 8 weten kamperen. Wat zijn we dan toch eigenlijk verwend hè?  :-[ :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door doranto
#3110999
Ik kan me voorstellen dat je heel blij bent dat het gaat beginnen! Spannend  :D
Maar je zult nóg blijer zijn als het klaar is  ;D
Dus..... geniet ervan maar óók sterkte  :)
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3111018
Ohw, wat een leuk vooruitzicht!!!! En een bijkomend voordeel, je gaat ineens nieuwe dingen ontdekken  :D ;) (van de afhaalpunten, dat wel  :P )
Door M@rina
#3111026
Klinkt meer als een mega verbouwing.... Ik zie nu al op tegen 3 á 4 dagen weghalen van de oude en installeren van de nieuwe keuken...

Succes of eehhhehh.... sterkte
Laatst gewijzigd door M@rina op ma 11 mei 2015, 18:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Dian
#3111049
Allereerst gefeliciteerd :D Maar moet ik je nu succes of sterkte of allebei wensen?? Zo te lezen zit je wel een poosje in de zooi :P Ik blij dat ik niet in jouw schoenen sta......... ik vind het al een ramp dat 1 juni het keukenkozijn vervangen wordt........ :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Neally
#3111864
Wij hebben het hier in 2 weken gedaan. Echt geen plaats om te kamperen ook. Gewoon leven in de huiskamer, en de oven gebruiken.
Op de grote tafel het koffiezetapparaat. En de vaat enzo in de douche. Het had ook wel wat.....
EN hoe blij als ie er is. Laat je foto's voor de aagjes zien?  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door