Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3110783
Mijn voorraad vriezer heeft het een paar dagen geleden begeven  :-X

Daar kom ik dus nu pas achter door de lucht die er uit komt  :puke:
Hij maakte nog wel geluid maar koelden dus kennelijk niet meer  :-\

Ben er dus echt net achter gekomen en heb besloten om niet om 23:30 mijn vriezer leeg te maken en alles weg te gooien na een helen langen en drukken dag.  :(
Dus morgen heb ik het meest goren klusje ooit op me wachten  :-X


De pech is dat ik net weer nieuwe porties moets gaan maken voor haku, het geluk is dat mijn voorraad gelukkig niet zo heel veel meer was en ik nieuw spul moest gaan bestellen.
Dus ik denk dat ik iets van €50,- kwijt ben
Als super pech heb ik een virusje op gelopen waardoor ik al dit weekend al de helen tijd misselijke ben dus een beter timing had niet gekund  :Flush:

O god ik heb zo geen zin in morgen :nerves: :nono2:  :puke:
#3110786
Sterkte!

Tip: check je inboedelverzekering! Zou zomaar kunnen dat de inhoud van je vriezer onder de dekking valt als je vriezer plotseling kapot gaat. Weet niet waar je woont, maar kan t iets met een blikseminslag te maken hebben? Hebben wij ooit gehad, bliksem in zolder overburen en bij ons meerdere apparaten kapot. In dat geval valt je vriezer ook onder de inboedelverzekering.

en het goede nieuws: dit is je kans om een grotere vriezer aan te schaffen  :biggrin2:
#3110794
Nee helaas het was gewoon een heel oud beestje  :-\ dus ik ga niks terug krijgen.

Maar zo als vriendlief al gelijk zei " ach dan kunnen we nu een goed grote kopen"  ( brave vriend *clik* koekje er in  :biggrin2: )

Maar ja die hoeft hem niet leeg te halen dus die vind het niet zo verschrikkelijk drama  ::)
#3110959
Ik heb eindelijk genoeg moed verzameld om er aan te beginnen ( had ook flink uit geslapen want ik voel me echt niet goed  :-\ )

Heb de helen omgeving vrij gemaakt, een duidelijk looppad richting de voordeur, van die dikke schoonmaak handschoenen, een mondkapje waar wat sterk geurend lekker olie in is gedruppeld klaar liggen, ouden kleren aan, allen deuren en ramen open, haku achter het traphekje in de huiskamer, mijn haar in een stevig opgestoken knot, een dubbelen vuilins zak in een emmer klaar staan, bleek en weggooibaar schoonmaak doekje klaar staan, wens me sterkten ik ga er aan beginnen  :-X

De lucht die boven de gesloten vriezer hangt is niet te harden, vriendlief had nog heel schattig gezecht dat als ik me zo ziek voelen ik het morgen ook wel kon doen  ::)
Ik moet er niet aan denken, elke dag dat het hier ligt word het alleen maar erger  :puke:

Ik heb ook al eerder vlees weg moeten gooien wat ligt bedorven was maar dit is echt een tandje erger  :-X
#3110977
Oke al het vlees is er uit  :groupwave2: :puke: :puke: :puke:
Het was 3 vuilnis zakken vol  :nerves:
Op een van mijn trips naar de ondergrondse kwam ik een stel mensen tegen waar van 1 me moest veroordelen voor extreem  ::) had het te druk om te zeggen dat het wel mee viel voor verrot vlees wat je uit de vriezer moest scheppen  :puke:

Heeft iemand nog een slim en handig idee om 5 liter dooi vocht er uit te krijgen  :-X
#3110982
jasmijn schreef: Oke al het vlees is er uit  :groupwave2: :puke: :puke: :puke:
Het was 3 vuilnis zakken vol  :nerves:
Op een van mijn trips naar de ondergrondse kwam ik een stel mensen tegen waar van 1 me moest veroordelen voor extreem  ::) had het te druk om te zeggen dat het wel mee viel voor verrot vlees wat je uit de vriezer moest scheppen  :puke:

Heeft iemand nog een slim en handig idee om 5 liter dooi vocht er uit te krijgen  :-X
Vriezer in de tuin of op het balkon en op de kant zetten. Hij doet het toch niet meer :biggrin2: Of gewoon met dooivocht en al op laten halen door de gemeente.
#3110985
Mini's 3-tal schreef: Vriezer in de tuin of op het balkon en op de kant zetten. Hij doet het toch niet meer :biggrin2: Of gewoon met dooivocht en al op laten halen door de gemeente.
De eerste 2 gaat niet lukken, geen tuin en het balkon is te klein om de vriezer op te zetten  :-\

Ik zal eens kijken of de gemeenten hier ook op verzoek op haald, normaal halen ze elke maandag ochtend het grof vuil op maar om dat ding nou binnen of buiten een week te laten staan lijkt me geen goed idee  :-X

Nee helaas ze komen het niet ophalen op verzoek dus of ik moet het zelf brengen of ik moet er een week mee wachten  :-\

Ik vrees dat ik toch het dooi water er uit moet gaan scheppen  :puke:

Ik ga weer aan de slag, wens me sterkte  :-X
Laatst gewijzigd door jasmijn op ma 11 mei 2015, 14:07, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door