Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door koekje
#3110444
Wassen en strijken en koken. En een stevig wetenschappelijk artikel lezen en naar Jip en Janneketaal vertalen.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3110449
s morgens om 11uur een uurtje speuren en daarna ligt Scott tot 5 uur te pitten  :)
Dus dan maar wassen :P e en de laatste dingen regelen voor een lezing op de KC
Door Nynke
#3110465
veel plezier !!!  Hier schijnt de zon fel in de kamer, dus ik snap niet waar ik jullie over heb horen klagen afgelopen week  :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3110471
Mooi weertje voor een brommerrit!
Zometeen eerst met Kaela vleesjes ophalen van Lida. Dan naar Oscar zijn Hoopersles om de fotograaf even uit te hangen. Dan naar schoonmoeke, dan thuis even bakken in de zon, tot slot met Xavi naar mijn eigen moeke.. kunnen we daar nog lekker in de tuin zitten en kan het monster zich uitleven.

Ist al bijna weekend?  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3110538
Hylos schreef: Mooi weertje voor een brommerrit!
Zometeen eerst met Kaela vleesjes ophalen van Lida. Dan naar Oscar zijn Hoopersles om de fotograaf even uit te hangen. Dan naar schoonmoeke, dan thuis even bakken in de zon, tot slot met Xavi naar mijn eigen moeke.. kunnen we daar nog lekker in de tuin zitten en kan het monster zich uitleven.

Ist al bijna weekend?  :biggrin2:
Wow, jij hebt nog een vol programma!

Na ons ochtendprogramma ga ik mooi crashen. Maar dan wel in een korte broek op mijn ligbedje in de zon. Mogen de buren hun zonnebril opdoen, om hun ogen te beschermen tegen mijn oogverblindende witte benen  :P.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door